Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@17:35:59 GMT

هنرمند اصفهانی در آبرنگ هند خوش درخشید

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۳۵۰۲

هنرمند اصفهانی در آبرنگ هند خوش درخشید

نادر مهذب‌نیا، نماینده انجمن بین المللی آبرنگ ایران تندیس هنرمند برگزیده دومین جشنواره دوسالانه آبرنگ هند را دریافت کرد.

این هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین دورۀ جشنواره دوسالانه آبرنگ هند با حضور تعداد بسیاری از هنرمندان آبرنگ از سراسر جهان برگزار شد که آثارشان در بخش نخست داوری پذیرفته شده و به جشنواره راه یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر مهذب‌نیا ادامه داد: هنرمندان ایران که از طرف تیم برگزار کننده و نمایندگی انجمن بین‌المللی آبرنگ ایران به هند اعزام شدند، در این جشنواره حضوری درخشان داشتند.

نماینده انجمن بین المللی آبرنگ ایران با اشاره به اینکه دومین جشنواره دوسالانه آبرنگ هند با حضور ۶۵ کشور برگزار شد، اظهار کرد: هیئت داوران این جشنواره به داوری بیش از ۳۵۰ اثر پرداخت، در روز نخست به همراه ۲۴ هنرمند آبرنگ از کشورهای مختلف ازجمله چین، ایتالیا و اسپانیا ورک شاپ انفرادی را برگزار کردیم و در روز سوم نیز یک رکورد بی‌سابقۀ جهانی ثبت شد، به این ترتیب که هنرمندان در کنار یکدیگر به برگزاری یک ورک شاپ ۷۵ متری اقدام کردند و همه مناظر و بناهای تاریخی کشور هند را با تکنیک اختصاصی خودشان به تصویر کشیدند؛ این ورک شاپ نمادی از همراهی هنرمندان سرتاسر جهان با یکدیگر بود که در موزه هند به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: همچنین در قسمت سوم این جشنواره، ورک شاپی در شهر جیپور برگزار شد و هنرمندان به بازدید از بناهای تاریخی این شهر دعوت و پس از بازدید از آثار مشغول به نقاشی شدند.

نادر مهذب نیا خاطرنشان کرد: شیرین محبیان‌زاده، الهام طلامینایی، آزیتا داورخواه، الهه پورقدیری، صبا شجاعی زاده و ژینا جاوید نماینده اصفهان در جشنواره بودند، ضمن اینکه هنرمندان دیگری همچون مهران یوسفی، اکبر اکبری، حمیده ثامنی خواه و خانم ها مصطفایی و معین فر از تهران نیز در جشنواره حاضر بودند.

هنرمند اصفهانی با بیان اینکه با ارایه پرتره ای در ابعاد ۵۶ در ۷۶ سانتی متر موفق به دریافت تندیس هنرمند برگزیده این جشنواره و لوح تقدیر شده است، عنوان کرد: این جایزه بیشتر از افتخار شخصی، برای من افتخار جهانی محسوب می شود و اینکه توانستیم دوباره نام ایران را در سطح بین المللی در یک جشنواره بسیار قوی مطرح کنیم برای من بسیار ارزشمند است./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علاوه بر دومین طنزواره استانی "میرما"  به کارگردانی کیوان ورشویی از جویبار، نیز  نمایش کمدی ریکا به کار گردانی یاسر محمودی از ساری، استنداپ کمدی با اجرای مبین ذبیحی نژاد از نکا، استنداپ کمدی با اجرای شبنم محمد تبار از آمل، نمایش کمدی مرگ روزانه به کارگردانی حسن رامی از محمودآباد از ۲۹ فروردین صبح و عصر از در سالن‌های کانون پرورشی رضوان و سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار گردید که  با استقبال خوب هنرمندان، دانش آموزان و علاقمندان مواجه شد.

اجرای‌های دومین طنزواره استانی میرما با حضور هنرمندان طنزپرداز برتر استان مازندران و اختتامیه این طنزواره استانی و شهرستانی و هنرمندان برگزار خواهد شد.

یادآور می شود جلسه نقد و بررسی آثار طنزواره با حضور داوران و شرکت کنندگان روز گذشته در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار  شد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • سر سفره خدا خوش درخشید
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟