Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:47:50 GMT

نصب خودپرداز طلایی در شعبه مرکزی بانک سرمایه

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۳۸۱۸

نصب خودپرداز طلایی در شعبه مرکزی بانک سرمایه

به گزارش پارسینه به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، طی مراسمی با حضور امجد خضری، نایب رئیس هیات مدیره و معاونین مدیرعامل و روسای ادارت بانک سرمایه، آفتابی، مدیرعامل شرکت ایران ارقام، آدام لی، مدیرعامل و لیندا لو، معاون شرکت GRG Banking چین و عادل هژبر ساداتی، نماینده GRG در ایران، خودپرداز سالنی GRG معروف به GRG Gold در محل این شعبه نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم نایب رئیس هیات مدیره بانک سرمایه طی سخنانی گفت: در دنیای امروز خلق پول از ناحیه جذب پول و پرداخت تسهیلات منسوخ شده است و باید با حرکت در مسیر بانکداری الکترونیک و با ارائه خدمات مبتنی بر کارمزدهای خدمات الکترونیک و دیگر زمینه های بکر و نویافته، مسیر درآمدهای پایدار را برای بانک و مشتریان هموار کنیم.

خضری افزود: تا نتوانیم خودمان را به بازارهای جهانی بانک و سرمایه وصل کنیم آن اتفاق بزرگ مورد نظر رخ نخواهد داد و رونمایی از ده هزارمین دستگاه خودپرداز سالنی GRG که توسط شرکت ایران ارقام و با طراحی شرکت GRG Bsnking چین می تواند شروع خوبی برای حرکت در مسیر بانکداری الکترونیک و رسیدن به بازارهای جهانی سرمایه و کسب و کار باشد.

در ادامه مراسم آدام لی نیز ضمن اظهار خوشحالی و تبریک رونمایی از این خودپرداز طلایی، اظهار داشت: از این که در این مراسم حضور دارم خرسندم و امیدوارم با توسعه همکاری های فی مابین بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری به مشتریان ایرانی خودمان ارائه کنیم.

مهندس آفتابی نیز با اشاره به این موضوع که بانک سرمایه برای ما نه یک مشتری که یک سرمایه ارزشمند است گفت: امروز برای همه کسانی که در این مراسم حضور دارند می تواند روز خوبی باشد زیرا رونمایی از دستگاه خودپرداز طلایی GRG مقدمه ای است تا شرکت ایران ارقام بتواند گام های بهتر و موثرتری برای بانک سرمایه و مشتریان خوب آن بردارد.

در پایان مراسم و پس از رونمایی از خودپرداز GRG Gold سالنی در شعبه مرکزی بانک سرمایه، کامران دارابی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت ایران ارقام اظهار داشت: زمانی که تعداد دستگاه های خودپرداز شرکت GRG در کشوری به ده هزار می رسد این شرکت دو دستگاه طلایی (سالنی و دیواری) با آن کشور هدیه می کند که این دستگاه امروز در بانک سرمایه نصب شده است.

گالری

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج بیش از ۲.۶ تن طلا در نوزده مرحله/ کدام بانک خریدار طلای حراجی است؟

به گزارش تابناک اقتصادی؛ سیاست بانک مرکزی برای حراج شمش طلا، از سال گذشته هم زمان با افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه تهران، کلید خورد و اجرای آن بر عهده مرکز مبادله ارز و طلای ایران واقع در خیابان وزرا گذاشته شد.

به گونه ای که در اولین حراج شمش طلا در تاریخ چهارشنبه ۲۷ دی ماه سال گذشته، ۱۰ کیلو شمش طلا به حراج گذاشته شد و به دست متقاضیان رسید. 

خریدارانی که از همان ابتدا به چهار گروه؛ «فروشندگان عمده شمش طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «خرده فروشان طلای آبشده دارای پروانه کسب مجاز و معتبر» و «بانک عامل با تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» تقسیم شدند و در هر مرحله از حراج شمش های طلا، این چهار گروه در صف متقاضیان قرار داشتند؛ اما هیچ وقت اعلام نشد که سهم هر کدام، چند شمش طلا بوده است!

حال با ادامه این حراج ها که تاکید شده است از محل رفع تعهد ارزی صادرکنندگان به ازای واردات شمش طلا به کشور است، امروز نوزدهمین مرحله از این حراج ها در مرکز مبادله ایران برگزار شد. حراجی که در پایان مشخص شد در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا ۳۹۵ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شده و در نهایت با معامله ۱۷۵ قطعه شمش یک کیلوگرمی پایان یافته است و در مجموع تا پایان حراج امروز، ۲۶۳۶ کیلوگرم شمش طلا حراج شده و مورد معامله قرار گرفته است.

این در حالی است که طبق اعلام این مرکز، میانگین قیمت امروز شمش طلای حراجی ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان به ثبت رسیده است که نسبت به میانگین قیمت حراج قبلی (۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان) کمتر است. حال باید منتظر ماند و دید در حراج بعدی که روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، قیمت حراج شمش طلا چقدر خواهد شد!

اما همان طور که اشاره شد؛ متقاضیان خرید طلای حراجی در مرکز مبادله طبق اعلام این مرکز در چهار گروه «فروشندگان عمده شمش طلا»، «تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا»، «خرده فروشان طلای آبشده» و  «بانک عامل با تایید بانک مرکزی» تقسیم بندی شده اند؛ اما نکته مهم در این میان، عدم شفاف سازی در خصوص میزان خرید شمش های طلا توسط این چهار متقاضی است؛ همچنین سوال مهم این است که کدام بانک عامل با تایید بانک مرکزی در صف خرید قرار گرفته است و چه میزان شمش طلا خریداری کرده است؟ هرچند گمانه زنی ها، از حضور بانک کارگشایی در این لیست خبر می دهند، اما تا به امروز در این باره هیچ گونه شفاف سازی از سوی بانک مرکزی و مرکز مبادله ایران صورت نگرفته است.

 

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو رفع شد | این سه دستگاه مسئولند
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • حراج بیش از ۲.۶ تن طلا در نوزده مرحله/ کدام بانک خریدار طلای حراجی است؟
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی
  • بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران