Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به شروع نقل و انتقالات بحث ها پیرامون آینده ورجیل فن دایک از سر گرفته شده است. مدافع ۲۶ ساله هلندی ساوتهمپتون مشتریان زیادی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با نزدیک شدن به شروع نقل و انتقالات بحث ها پیرامون آینده ورجیل فن دایک از سر گرفته شده است. مدافع ۲۶ ساله هلندی ساوتهمپتون مشتریان زیادی دارد و بعید است بعد از ژانویه دیگر او را در لباس ساوتهمپتون ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بزرگ ترین موانع انتقال فن دایک می تواند رقم درخواستی باشگاه ساوتهمپتون برای جدایی اش باشد.

جان تری در مصاحبه با اسکای اسپورت درباره آینده این بازیکن گفت:

اگر به ترکیب لیورپول نگاه کنید متوجه می شوید او به ترکیب اصلی وارد می شود، آرسنال هم به همچنین. در چلسی او می تواند ترکیب را بهتر کند. در منچستر سیتی و منچستر یونایتد هم او در ترکیب اصلی قرار می گیرد. من معتقدم او با ورودش به ترکیب تمامی این تیم ها باعث بهبود آن ها می شود.

او را می توان یک قربانی دانست. نشاندن او روی نیمکت در بازی مقابل چلسی یک قطعنامه بزرگ بود. باشگاه برای فن دایک تقاضای ۶۰ میلیون پوند می کند و اگر من یکی از مسئولان چلسی می بودم به آن ها می گفتم زمانی بیش از ۵۵ میلیون پوند خواهم پرداخت که او در ترکیب اصلی نباشد.

تری روز دوشنبه میهمان برنامه Monday Night Football بود و در صحبت هایی درباره بازی با لیورپول در دوران حضورش در لیگ برتر گفت:

رفتن به آنفیلد وحشتناک بود. جو اینگونه بود؛ اتوبوس مسیری ۳۰ دقیقه ای را در خیابان ها از هتل تا ورزشگاه طی می کرد، زیاد می پیچید و وسائل ها داخل راهرو اتوبوس پرت می شدند.

کابوس بود. بدترین و بهترین ورزشگاه ممکن بود. شما از رفتن به آنجا نمی ترسید. شما مشتاق رفتن به آنجا هستید، منتظر بازی های بزرگ و شب های عالی هستید. بازی لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۵ شاید بهترین جوی باشد که من تجربه کرده ام.

تری همچنین درباره سخت ترین حریفش هم گفت:

تیری آنری ترسناک ترین مهاجمی بود که مقابل او بازی کرده ام. او وحشتناک بود و با فاصله بهترین بود. آنری بازیکن کاملی بود، باونکردنی و غیرقابل وصف. قبل از بازی ها تنها چیزی که به ذهنم می رسید این بود که فردا لحظات سختی خواهیم داشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان