Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی‌زاده، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حاشیه اختتامیه دومین همایش متولیان نماز و اولین جشنواره ادبی، هنری قرآن و نماز وزارت دفاع درباره ارزیابی‌اش از فعالیت‌های قرآنی این وزارت، اظهار کرد: بیش از 10 هزار نفر در حال آموزش دوره‌های قرآنی چون قرائت، حفظ در اجزاء مختلف، مفاهیم و تفسیر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه از میان این تعداد حدود 300 نفر به طور جد در حال حفظ قرآن هستند، عنوان کرد: این نشان می‌دهد که سازمان عقیدتی ـ سیاسی همت عالی در انجام این امور داشتند.
تقی‌زاده در خصوص نقش فعالیت‌های قرآنی در ارتقای توان نظامی و دفاعی کشور، تصریح کرد: بر این باوریم که جهد، تدین و تمسک به قرآن کریم برای توسعه علم و تکنولوژی و مقابله با دشمن سه معیار اساسی و امری مهم است.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: لذا مصّر هستیم که بحث قرآن‌مداری در وزارت دفاع توسعه پیدا کند و حمایت و پشتیبانی‌های لازم نیز از آن انجام خواهد گرفت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگ‌مهر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر انقلاب برای پایان حدنگاری اراضی و املاک اشخاص حقیقی و حقوقی، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با تلاش‌های جهادی همکاران، دستاوردهای بسیار خوبی داشت.

وی افزود: در بخش اراضی کشاورزی ۱۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شد که موجب جلوگیری از تداخلات و تعارضات می‌شود و کشاورزان هم می‌توانند با این سند مالکیت از تسهیلات دولتی و بانکی بهره ببرند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در سال گذشته ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع سنددار شد.

بزرگ‌مهر گفت: در بخش نهضت ملی مسکن برای تمامی اراضی که اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ثبت و اسناد استان معرفی شدند، سند مالکیت صادر شد که این کار پیش از آغاز عملیات ساخت مسکن و در نوع خود در کشور کم‌نظیر بود.

وی ادامه داد: سال گذشته برای ۹۰ درصد از اراضی شهرک‌های صنعتی سند مالکیت صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر یادآور شد: اتمام حدنگاری اراضی کشاورزی و سنددار کردن شهرک‌های صنعتی استان در اولویت برنامه‌های سال جاری است.

کد خبر 6064288

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • آزمایش جدید درباره هوش مصنوعی چه می‌گوید؟
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • عملیات مقابله با آلودگی نفتی در آب‌های بندر امیرآباد
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ به دنبال لغو روادید بیش از ۶۰ کشور هستیم +فیلم
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها