Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد صمیمی پرتابگر دیسک تیم ملی دوومیدانی کشورمان که این روز‌ها بدون مربی در حال تمرین کردن است و در  ۲ سال گذشته روز‌های کم فروغی را داشته است، طبق تصمیم سازمان تیم‌های ملی قرار است ادامه تمریناتش را تا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ زیر نظر یک مربی بلاروسی پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته مسئولان فدراسیون دوو میدانی مذاکراتی را با لئونید چرویکوف مربی ۵۰ ساله اهل کشور بلاروس انجام دادند تا در صورت فراهم شدن شرایط او برای زیر نظر گرفتن تمرینات صمیمی به کشورمان بیاید که او با این خواسته مسئولان فدراسیون موافقت کرد. طبق تصمیم مسئولان در هر زمانی که لازم باشد این مربی برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به ایران می‌آید.

البته قرار شده است محمد صمیمی ۳ هفته‌ای را به صورت آزمایشی زیر نظر این مربی تمرین کند و در صورت به تفاهم رسیدن ۲ طرف، چرویکوف تا پایان بازی‌های آسیایی به تمرین دادن صمیمی بپردازد.

طبق تصمیم اعضای سازمان تیم‌های ملی قرار بر این شد تا علی ثمری پرتابگر وزنه کشورمان به مانند احسان حدادی تمریناتش را از این پس زیر نظر مک ویکینگ آمریکایی دنبال کند.

انتهای پیام/

پیگیری تمرینات قهرمان پرتاب وزنه آسیا زیر نظر مک ویکینگ آمریکایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده

جواد قناعت اظهار داشت: با پیگیری تلفنی صورت گرفته از طریق رئیس سازمان سنجش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از سیل در زیرکوه تصمیم جدید اتخاذ شده و مساعدت لازم صورت گیرد.

به گزارش تسنیم، وی درباره پیگیری انجام شده برای بازماندگان از کنکور در شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل وقوع سیل افزود: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وی افزود: این موضوع نگرانی‌هایی برای خود داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرده، لذا طی تماس تلفنی با دکتر پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، اوضاع امروز شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در این تماس تلفنی، قرار شد برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم و تصمیم گیری جدیدی صورت بگیرد تا این بزرگواران از نگرانی دربیایند.

قناعت بیان کرد: با این وجود اگر دانش آموزی نتوانسته به کنکنور برسد نگران نباشد، جبران خواهد شد و تصمیم خوب و جدیدی را سازمان سنجش کشور برای آن‌ها خواهد گرفت.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی، گفت: تمام دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • جزئیات یک تصمیم پرسروصدا؛ ژوزه مورایس چگونه مسلمان شد؟
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده