Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نظام اسلامی ما بر پایه استکبارستیزی و صهیونیسم ستیزی بنا شده است و این منطق ما، خار چشم دشمنان شده است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر طهماسبی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان اظهارداشت: مردم انقلابی ما نیز همیشه با حضور در صحنه های مختلف همراهی خود با دولت و نظام جمهوری اسلامی اعلام داشته اند که باعث سربلندی و سر افرازی ما در جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسئولین دقت کنند که خدای ناکرده به تریبون استکبار جهانی تبدیل نشوند زیرا امروزه غول استکبار جهانی علیه ایران اسلامی فعالیت شبانه روزی میکند تا برخلاف پیروزی ها و پیشرفت های به دست آمده توسط دولت، بذر ناامیدی را در بین آحاد ملت بکارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام و نظام، جمهوری اسلامی ایران امروزه در تمامی معادلات جهانی و منطقه ای ایفای نقش می کند و این درحالیست که در گروهک های تروریستی با قصد ضربه زنی به نهال انقلاب 20 هزار شهید را به ایران اسلامی تحمیل کردند.
وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی امروز توانسته بسیاری از معادلات را برهم زند و نقش بی بدیل و تعیین کننده خود در منطقه را بخوبی ایفا کرده و تروریست ها را در خارج از مرزهای خود نابود می کند.
طهماسبی در ادامه گفت: در تمامی عرصه های علمی و فناوری در دنیا جزو برترین ها هستیم و این مهم به واسطه خون شهدا و جوانان این وطن و از خود گذشتگی های افرادی همچون شهید تهرانی مقدم ها به دست آمده و دنیا مجبور است ما را عضوی از باشگاه موشکی بداند و قدرت ایران را بپذیرد.
وی همچنین افزود : بی اثری تحریم ها در بدنه نظام جمهوری اسلامی نشان از قدرتمند بودن ما است و ثابت کرده ایم که 38 سال تحریم، تجاوز و جنگ نتوانسته خللی در اراده ما ایجاد کند.
شهرستان رامیان با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
9433/1860
خبرنگار علی اصغر قرل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد