Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف بوکان گفت: نمایشگاه بزرگ پائیزه به مناسبت شب یلدا با عرضه محصولات مختلف از ۲۰ اذر ماه در بوکان گشایش و تا اولین روز زمستان فعال خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، حسن صناعتی امروز  به خبرنگار کانی پرس گفت: نمایشگاه بزرگ پائیزه به مناسبت شب یلدا با عرضه محصولات مختلف از ۲۰ اذر ماه در بوکان گشایش و تا اولین روز زمستان فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن صناعتی ادامه داد: در این نمایشگاه نزدیک به ۸۵ غرفه به ارائه محصولات خود پرداختند که بیشتر انان از شهر بوکان و شهرهای ارومیه، زنجان و استان کردستان هستند.
وی افزود: صنایع دستی در این نمایشگاه بیشتر غرفه ها را به خود اختصاص داده اندو پوشاک، لوازم خانگی و تزئینی و غیره … نیز در این نمایشگه عرضه شده است.
صناعتی تصریح کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی پاسی از شب میزبان مردم بوکان خواهد بود که طی ان محصولات با حدود ۲۰ درصد تخفیف نسبت به بازار عرضه می شود
وی در ادامه نبود محل دائمی برای نمایشگاه در بوکان را یکی از معضلات مهم غرفه داران و مردم بوکان دانست و عنوان کرد: احداث محل دائمی نمایشگاه یک نیاز اساسی برای بوکان است که می تواند غرفه داران و مردم را از نگرانی های موجود نجات دهد
حسن صناعتی تصریح کرد: تا کنون بیش از چند نفر برای احداث نمایشگاه درخواست کردند ولی به علت هزینه زیاد احداث ان و ریسک پذریش احداث چنین نمایشگاهی تا کنون در بوکان محقق نشده است.
عضو شورای شهر بوکان همچنین در باره عرضه میوه در شب یلدا نیز عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته مردم هیچ نگرانی بابت تهیه میوه و اجیل شب یلدا نداشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: هیچ مکان معینی در بوکان برای عرضه میوه شب یلدا در نظر گرفته نشده زیرا میدان میوه و تره بار شهرستان به عنوان یکی از بزرگترین میدان های عرضه میوه استان نیاز مردم را تامین خواهد کرد.
رئیس اتاق اصناف بوکان یادور شد: ۷ بازرس اتاف اصناف به همراه بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به صورت مستمر با بازرسی از مغازه های سطح شهر در استانه شب یلدا به شدت با گران فروشی برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای برگزارکننده، غرفه استان یزد به‌عنوان غرفه برتر این نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، هم‌زمان با روز پنجم و پایانی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استاندار و دستیار استاندار و مجری طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی استان یزد به‌عنوان مدیر برتر در طرح توسعه زنجیره‌های راهبردی و همچنین برای کسب عنوان غرفه برتر این نمایشگاه، با اهدای لوح، تقدیر شد.

کد خبر 749892

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است