Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در حالی که تنها یک ساعت به دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان باقی‌مانده بود، تماشاگری به ورزشگاه نیامده بود و آزادی بدون تماشاگر به نظر می‌رسید.
بازیکنان پرسپولیس دقایقی زودتر از صنعت‌نفتی‌ها به زمین آمادند و مشغول گرم کردن خود شدند.
آلودگی هوا باعث شد تا تماشاگران زیادی از این دیدار استقبال نکنند و حدود ۲۰۰ هوادار پرسپولیس تا دقایقی قبل از سوت آغاز مسابقه در ورزشگاه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالیکه آلودگی شدید هوا در تهران وجود دارد اما هوای ورزشگاه آزادی تمیزتر از سایر مناطق به نظر می‌رسد.
به مرور زمان و با نزدیک‌تر شدن به زمان بازی تعداد هواداران سرخ‌پوش بیشتر شد اما این تعداد در نهایت به عدد ۱۰۰۰ نفر رسید.
هم‌چنین حدود ۷۰ هوادار آبادانی نیز با حضور در ورزشگاه آزادی،  تیم محبوب خود یعنی صنعت‌نفت آبادان را تشویق کردند. آن‌ها همچنین با شعار * فراز آبادانی* ، سرمربی خود را تشویق کردند.
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع دیدار تیمشان به سمت هم رفتند و مشغول خوش و بش شدند.
همچنین شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا و فرشاد احمدزاده به سمت نیمکت صنعت نفت رفتند و با کمالوند به خوش و بش پرداختند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در روزی مقابل سپاهان شکست خورد که در نیمه اول از این تیم پیش افتاد و فرصت خوبی داشت تا با غلبه بر تیم ژوزه مورایس، به رتبه چهارم صعود کند.

نکته جالب در این بازی حضور پرشور هواداران ملوان بود که تمام صندلی‌های ورزشگاه را پر کرده بودند و در این بین دو بازیگر تلویزیون هم در جایگاه ویژه برای هواداری از ملوان آمده بودند.

سپند امیرسلیمانی و امیرعلی نبویان دو هنرمندی بودند که امروز بازی را از نزدیک دیدند و شور و حال خاصی نیز در حین تماشای بازی داشتند. در پایان بازی نیز امیرسلیمانی با تمجید از هواداران ملوان گفت که این جو ورزشگاه را جای دیگری در ایران ندیده است.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد