Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: سه نفر از کانون پرورش فکری استان در نهمین جشنواره سراسری پژوهش برگزیده شدند.

اسفندیار ضیائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: فاطمه جاوید طبع ‌پسند کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری استان گیلان در بخش اقدام پژوهی با پژوهش (چگونه می‌توانم مربیان فرهنگی را به اقدام‌ پژوهی علاقه‌مند کنم) در میان 123 اثر ارسالی از کانون ‌های پرورش فکری کشور، در جمع پنج برگزیده این بخش قرار ‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بتول آقا جانی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شفت نیز با پژوهش (چگونه توانستم میزان مطالعه‌ کتاب اعضای نوجوان دختر مرکز شفت را افزایش دهم) به عنوان دیگر برگزیده بخش اقدام‌ پژوهی انتخاب شده است.
ضیائی ادامه داد: سید نرجس میر مطلبی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان لاهیجان نیز با پژوهش (بررسی تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام در نوجونان دختر 13 الی 15 سال) و با راهنمایی شراره میرعباسی مربی فرهنگی این مرکز، در جمع تقدیر‌شدگان نهمین دوره برنامه‌ های هفته پژوهش قرار گرفت.
در برگزاری این جشنواره، 80 اثر پژوهشی در بخش‌ های پایان‌ نامه، اقدام پژوهی اعضاء و طرح پژوهشی به اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان ارسال شده بود که پس از داوری 17 اثر انتخاب و به دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری پژوهش کانون کشور ارسال شد.
بیش از 50 هزار کودک و نوجوان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عضو هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟