Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: رییس دانشگاه با تغییر معاون فرهنگی موافق نیست و در تلاش برای نگه داشتن دستجردی است. سید مهدی عابدیان عضو بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه رضا دستجردی معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه برای دانشجویان در نقش یک پدر دلسوز بود گفت: دستجردی بدون دیدگاه سیاسی و بدون هیچگونه جانبداری برای طیف‌های مختلف سیاسی دانشگاه از هیچ کمکی دریغ نمیکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عابدیان تصریح کرد: دستجردی به دلیل اینکه مشکلات بسیاری از دانشجویان را حل میکرد و همیشه در جمع دانشجویان حاضر بود محبوبیت بسیار زیادی در جمع دانشجویان دارد و دانشجویان راضی به رفتن وی از این سمت نیستند.
فعال بسیج دانشجویی علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: زمانی که دستجردی مدتی در مرخصی استعلاجی بود زمزمه‌های جایگزینی فردی به سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی به گوش میرسید که هیچگونه محبوبیتی در بین دانشجویان ندارد.
وی با بیان اینکه فرد جایگزین دستجردی، شخصیتی بسیار تندرو در جانب‌داری‌های سیاسی است و از اصلاح‌طلبان افراطی می‌باشد افزود: این فرد در تمامی کلاس‌های درسی خود حداقل با تعدادی از دانشجویان درگیری داشته است.
عابدیان با اشاره به مرخصی استعلاجی دستجردی و تحمیل استعفا به وی بعد از مرخصی اظهار داشت: کاظم قائمی رییس دانشگاه نیز با رفتن دستجردی موافق نیست و تحمیل استعفا دستجردی از طرف وزارت صورت گرفته است.
فعال بسیج دانشجویی علوم پزشکی بیرجند افزود: جایگزینی فرد جدید به جای دستجردی توسط محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی وزارت بهداشت صورت گرفته و رییس دانشگاه در تلاش برای نگه داشتن معاون فرهنگی است.
وی با اشاره به صحبت قائمی که گفته بود «استعفای دستجردی در جیبم است، اما هنوز قبول نکرده ام» گفت: اگر دستور از سوی وزیر برای برکناری دستجردی بیاید قائمی مجبور به قبول کردن برکناری وی می‌شود.
عابدیان با بیان اینکه تا زمان تصمیم نهایی وزیر، دستجردی بر سمت خود خواهد ماند تصریح کرد: فعلا دانشگاه به حالت عادی خود برگشته و برنامه‌های فرهنگی در حال برگزاری است و اعلام کردیم اگر دستجردی از سمت خود عزل شود تمامی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه توسط همه تشکل‌ها منتفی خواهد شد.
فعال بسیج دانشجویی علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: دانشجویان اعلام کرده اند اگر دستجردی از سمت خود برکنار شود دست به اعتصاب غذا خواهند زد و همه دانشجویان با امضای طوماری مخالفت خود را با تغییر معاون فرهنگی اعلام کرده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی       

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴