Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از سنا؛ سهام 4 شرکت دولتي در مجموع به ارزش کل پايه 17 هزار و 911 ميليارد و 787 ميليون و 880 هزار ريال از جانب سازمان خصوصي سازي در روز 18 دي امسال روي ميز فروش مي رود.

بر اساس اين گزارش، بلوک 100 درصدي سهام شرکت کشاورزي دامپروري سفيد رود شامل 3 ميليون و 17 هزار و 771 سهم به قيمت پايه هر سهم 5 ميليون و 140 هزار و 771 ريال و ارزش کل پايه 15 هزار و 510 ميليارد و 920 ميليون و 326 هزار ريال، بلوک 100 درصدي سهام شرکت سهامي پرورش کرم ابريشم ايران شامل 325 هزار و 125 سهم به قيمت پايه هر سهم 7ميليون و 258 هزار و 23 ريال و ارزش کل پايه 2 هزار و 359 ميليارد و 764ميليون و 808 هزار ريال، بلوک 10درصدي سهام شرکت مجتمع صنايع پتروشيمي دهلران شامل يک ميليون سهم به قيمت پايه هر سهم 29 هزار و 993 ريال و ارزش کل پايه 29 ميليارد و 993 ميليون ريال و بلوک 16.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

15 درصدي سهام شرکت عمران و مسکن سازان استان گلستان شامل 161 هزار و 500 سهم به قيمت پايه هر سهم 68 هزار و 791 ريال و ارزش کل پايه 11 ميليارد و 109ميليون و 746هزار ريال در اين روز روي ميز مزايده خواهند رفت.

همچنين مبلغ سپرده شرکت در مزايده سهام شرکت کشاورزي دامپروري سفيدرود 465 ميليارد و 327 ميليون ريال، سهام شرکت سهامي پرورش کرم ابريشم ايران 70ميليارد و 792 ميليون ريال، سهام شرکت مجتمع صنايع پتروشيمي دهلران 899 ميليون ريال و سهام شرکت عمران و مسکن سازان استان گلستان 333 ميليون ريال تعيين شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان