Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نماز در دنیا و آخرت مایه عزت است گفت: یکی از ویژکی های جامعه ی سالم این است که نماز به طور منظم در آن اقامه شود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسبنی شاهرودی صبح امروز در سومین اجلاس استانی نماز و فضای مجازی که در سالن ایثار سنندج برگزار شد اظهار کرد: نماز بر انسان ها واجب است و انها را به مقام اوج برساند و کار خدایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای رسیدن به رشد و موجودیت ابدی و همچنین دوری از تفکرات حیوانی باید به سمت و سوی نماز پیش برود.

 

وی با اشاره به ارزش و اهمیت نماز در زندگی و رستگاری انسان اظهار کرد: همانطور که نماز اهمیت فراوان دارد همه اموری که به اقامه نماز می‌رسد، نیز مهم است.

 

وی به اثرگذاری یاد خداوند در زندگی اشاره کرد و افزود: اهمیت نماز به حدی بالاست که خداوند متعال هر جا که می خواهد ارتباط با خودش را معرفی کند از نماز یاد می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به روش‌های مختلف ارتباط با خداوند اشاره و عنوان کرد: ارتباط انسان با خدا شکل‌های مختلفی دارد که نماز مهم‌ترین شکل ارتباط با خدا است.

 

وی با اشاره به اهمیت نمازهای یومیه در زندگی انسان، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های جامعه سالم این است که نماز در آن به طور منظم اقامه شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نماز در دنیا و آخرت مایه عزت است گفت: یکی از ویژکی های جامعه ی سالم این است که نماز به طور منظم در آن اقامه شود .

 

وی گفت: اگر فرهنگ نماز در جامعه پیاده شود همه امور اصلاح می‌شوند و اصلاح همه مشکلات از طریق نماز و اقامه آن هموارتر می شود.

 

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به آثار معنوی و اخلاقی نماز اشاره کرد و افزود: یکی از اعمالی که اخلاق و شخصیت انسان را تحت تأثیر و نفوذ قرار می‌دهد نماز و مداومت بر اقامه این عمل عبادی است.

 

وی با اشاره به اینکه روح نماز یاد خدا است تصریح کرد: نماز جهت گیری در جبهه حق و یک نوع تشکر عملی و کلامی از خداوند در برابر نعمت‌ها است.

 

وی در پایان با بیان اینکه دشمن میخواهد انسانها را از نماز دوری کنند گفت: اقامه و ترویج فرهنگ نماز و اشاعه ی آن باید به طور احسن در فضای مجازی تبلیغ شود تا بُرد بیشتری داشته باشد و بتوانیم در این حوزه بهترین عملکرد را داشته باشیم .

از بین رفتن فرهنگ‌ها تنها هدف دشمنان از ایجاد دهکده جهانی است

در ادامه حسین فیروزی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان اظهار کرد: بیت المقدس برای همه ی مسلمانان همیشه مورد احترام بوده و از قداست خاصی برخوردار است و هویت ملت های مسلمان نشین است و وقتی که ترامپ با دستور خلاف قانون و با زیر پا گذاشتن حقوق بین المللی آنجا را به صورت غیر قانونی و ظالمانه به نام پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی کرد شاهد بودیم که مردم مسلمان در همه ی کشورها در نماز جمعه روح همبستگی را به منصه ی ظهور رساندند.


وی با بیان اینکه جمعه ی خشم حاصل نماز بود افزود: نماز جمعه ای که در جای جای مملکت های اسلامی برگزار گردید و وحدت ملی و روح همبستگی را به مسلمانان داد و قیام بر علیه خشم صورت گرفت  چرا که قدس هویت مسلمانی ما و مال مسلمان هاست  و این یکی از مثال های بارز در تقویت روح همبستگی مسلمانان جهان است .

 


فیروزی یادآور شد: در منطقه ما چند سالی است که به واسطه سیاست استکبار غده سرطانی داعش پدیدار و حمایت‌های آمریکا و صهیونیست پشت این غده سرطانی بر کسی پوشیده نیست.

 

معاون اقتصادی استاندار کردستان با طرح این سوال که کدام دولت‌ها علیه این غده سرطانی ایستادند و زمینه شکست آن‌ها را فراهم ساختند؟ گفت: هر حاکمیتی که به روح نماز و ارزش‌های نماز پایبند بوده بهتر قیام را کرد و این  کشور ایران بود و با تحمیل هزینه‌های زیاد بر خود داعش را سرکوب کرد.

 

وی اظهار کرد: ما برای تعالی فردی و اجتماعی، جمعی و رسیدن به امت واحده به تعمیق و ریشه‌دار کردن فرهنگ نماز نیاز ویژه داریم و هر کس در این مسیر قدم بردارد سربلند خواهد بود.

 

فیروزی در زمینه فضای مجازی نیز گفت: فضای مجازی و فراتکنولوژی‌ها و متاتکنولوژی‌های اطلاعات برای ایجاد دهکده جهانی ایجاد شده است.

 

معاون اقتصادی استاندار کردستان گفت: از بین رفتن فرهنگ‌ها تنها هدف دشمنان از ایجاد دهکده جهانی است اما این ابزار دولبه از سوی دیگر منجر به تقویت فرهنگ ها شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد