Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا میرزایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: سد آبسرده با هدف کنترل جریان‌های سطحی در محدوده طرح و ذخیره آن‌ها در مخزن این سد جهت توسعه آبیاری اراضی پایین دست و تولید انرژی برق آبی در ۱۶ کیلومتری شهر بروجرد در منطقه آبسرده در حال احداث می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این سد از نوع خاکی تک قوسی با هسته رسی می‌باشد و برای تکمیل سه هزارمیلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اظهار کرد: عملیات احداث این سد از سال ۸۸ آغاز شده و تاکنون نیز در حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

میرزایی همچنین گفت: سد کمندان در ۱۵ کیلومتری جنوب ازنا و ۲ کیلومتری روستای کمندان واقع شده است و یک سد خاکی با هسته رسی و ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب می‌باشد.

وی افزود: طی هشت ماهه امسال شرکت آب منطقه‌ای لرستان از نظر میزان درآمد ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش درآمد داشته است.

انتهای پیام/م

عملیات اجرایی سد‌های کمندان و آبسرده لرستان پس از سه سال تعطیلی آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در آستانه سفر ریاست جمهور به استان سمنان آغاز به‌کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله رئیسی روز پنجشنبه سی‌ام فروردین برای دور دوم سفرهای استانی به استان سمنان سفر می‌کند و در این راستا 30 میز خدمت دستگاه‌های اجرایی امروز آغاز به‌کار کرد.

در این میز خدمت که نمایندگان تام‌الاختیار از وزارتخانه‌های مختلف حضور دارند، مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

این میز خدمت از امروز آغاز و تا جمعه سی و یکم فروردین‌ماه در مکان‌های مشخص شده برپا بوده و مردم برای طرح مشکلات خود می‌توانند مراجعه کنند.

"وزارت آموزش و پرورش"، "وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات"، "وزارت اطلاعات"، "وزارت امور اقتصادی و دارایی"، "امور خارجه"، "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، "تعاون، کار و رفاه اجتماعی"، "جهاد کشاورزی"، "تعزیرات حکومتی"، "وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح"، "فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران"، "وزارت راه و شهرسازی"، "وزارت صنعت، معدن و تجارت"، "وزارت علوم، تحقیقات و فناوری"، "وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"، "وزارت کشور"، "وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"، "وزارت نفت"، "وزارت نیرو"، "وزارت ورزش و جوانان"، "سازمان اداری و استخدامی کشور"، "بنیاد شهید و امور ایثارگران"، "سازمان حفاظت محیط زیست"، "معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور"، "بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران"، "صندوق کارآفرینی امید"، "کمیته امداد امام خمینی (ره)"، "جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران" و "سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور" از جمله دستگاه‌های اجرایی هستند که مدیران آن در قالب میز خدمت پاسخگوی مردم خواهند بود.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • اجرای عملیات زیرسازی در منشعبات خیابان حکیم نظامی منطقه دو
  • آغاز فاز جدید معادلات امنیتی با عملیات «وعده صادق» /دوگانگی‌های زیر پوست جوزپ بورل/ملاحظات معادله جدید در منطقه
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • عملیات «وعده صادق» آغاز معادلات جدیدی برای منطقه شد
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود