Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، فاطمه شیرزاد، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت امروز، 28 آذر در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: اخیرا شاهد تشییع پیکر شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی در پارک ملت رشت بودیم و بعد از خاکسپاری پیکر این شهید گرانقدر، همه چیز به فراموشی سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه بعد از انجام مراسم خاکسپاری پیکر این شهید گمنام، ساماندهی محیطی مناسبی اطراف مزار وی انجام نشد و انتظار می رود این مهم در دستور کار شهردار جدید منطقه سه قرار بگیرد.

شیرزاد با اذعان به اینکه بی توجهی به شهدا خیانت به نظام و انقلاب است، بیان کرد: نورپردازی اطراف مزار شهید گمنام در پارک ملت مناسب نیست و امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: ساماندهی مزار شهید گمنام واقع در پارک ملت رشت باید در اولویت کاری شهردار منطقه سه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه ما می باشد، گفت: به برکت خون همین شهداست که امروزه نام ایران اسلامی با اقتدار و‌ عزت و بدون وابستگی به مستکبران لرزه به جان دشمنان می اندازد.

این مقام مسئول عنوان کرد: باید قدردان رشادت های شهدا بوده و از دستاوردهایی که با خون پاکشان محقق شده حفاظت و مراقبت نماییم و کم کاری های مدیران در این حیطه قابل پذیرش نیست.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور مردم شهیدپرور باقرشهر تشییع و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آیین تشییع شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور پرشور مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد.

 امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان ری از سه‌راه خیرآباد تا پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت باقرشهر تشییع شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌ شهدا و مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد، بار دیگر مردم ولایتمدار با شهدا تجدید بیعت کرده و پیکر این شهید گمنام را بدرقه و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر

گفتنی است این شهید گمنام از رزمندگان عملیات خیبر است که در جزیره مجنون شناسایی و در منطقه عملیاتی تفحص شده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان