Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار «پارسینه»، رویترز به نقل از شبکه دولتی العربیه نوشت که یک منبع آگاه از منهدم کردن یک موشک بالستیک که به سمت ریاض شلیک شده بود خبر داده است.

خبرنگاران رویترز در ریاض همچنین گفته اند که صدای یک انفجار را در پایتخت عربستان شنیده و ستونی از دود را دیده اند که از شمال شرق شهر برخاسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری و ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مدعی اند این موشک توسط سامانه دفاعی عربستان منهدم شده است.
دانلود ویدیو 

بی بی سی هم به نقل از شبکه المسیره، وابسته به حوثی های یمن، خبر داد که انصارالله یک موشک «برکان 2» به سمت کاخ یمامه، کاخ ملک سلمان، شلیک کرده است.

ماه گذشته هم حوثی ها با یک موشک بالستیک بورکان-2 فرودگاه ملک خالد را در ریاض هدف گرفتند. رسانه های سعودی در آن زمان اعلام کردند که موشک را رهگیری و سرنگون کرده اند، اما نیویورک تایمز در گزارشی تحلیلی اصابت موشک به فرودگاه را تایید کرد.  اخبار تکمیلی اضافه می شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ