Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ رئیس جمهور ترامپ با انتشار تصویری از خودش و "تد کروز" در حالیکه یک بیسکوئیت بزرگ منقش به تصویر نامتعارف باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در دست دارد، باعث انتقادهای زیادی شد.

دونالد ترامپ جونیور گفته است که این بیسکوئیت بزرگ شکلاتی هدیه زودهنگام برای تولدش است و این روز به خصوص بدون چنین هدیه‌ای ناتمام می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دوستانم تصمیم گرفتند دو هفته جلوتر تولد 40 سالگی‌ام را با این بیسکوئیت بزرگ شکلاتی جشن بگیرند. این تولد بدون این بیسکوئیت تکمیل نمی‌شد!

در این تصویر که در اینستاگرام منتشر شده، ترامپ جوان بیسکوئیتی منقش به تصویر نامتعارف باراک اوباما را با صورتی مسخره در دست دارد و با لبخندی ساختگی به دوربین نگاه می‌کند و تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه تگزاس هم با چهره‌ای تصنعی وی را همراهی می‌کند.

تصویر روی این بیسکوئیت برگرفته از روی پوستر "امیدواری" اوباماست که توسط "شپارد فیری" هنرمند، نقاشی شده و در کمپین انتخاباتی 2008 اوباما به نمایش گذاشته شد.

ترامپ جوان به دلیل انتشار تصویرش با این بیسکوئیت، در اینستاگرام به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و مردم با دیدن این تصویر وی را فردی "بی‌کلاس" توصیف کردند.

یکی از منتقدان نوشت: اوباما از شما دو تا احمق بسیار باکلاس‌تر است.

یکی دیگر نوشت: من عاشق اینم که ببینم شما دو نفر چقدر نسبت به رئیس جمهوری واقعی ما عقده دارید!

و دیگری نوشته است: فکر می‌کنم شما با انتشار این تصویر نشان دادید که چقدر احمق، نادان و زشت هستید.

منبع: ایسنا 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ ابراهیم ارزانی ، رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: آزادراه تهران شمال بعلت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل 12 مسدود شده است .

وی همچنین از رانندگان درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از محور جایگزین (فیروزکوه) استفاده نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • جوان‌ها باعث پیشرفت‌های علمی بزرگ ایران هستند
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟