Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برنامه شب گذشته ۹۰ و زمانی که علی‌اکبر طاهری و علی دایی به صورت تلفنی روی خط این برنامه آمده بودند علی دایی یکبار دیگر مدعی شد که نامه‌هایی که برای گرفتن مطالباتش از باشگاه پرسپولیس را به این باشگاه فرستاده بود به دو تن از مسئولان باشگاه پرسپولیس ارائه داده بود.

حتی علی دایی عنوان کرد که محمدعلی ترکاشوند معاون سابق اقتصادی باشگاه پرسپولیس و علی جمشیدی معاون حقوقی این باشگاه به دفتر کار او آمده و کپی نامه‌هایی که برای باشگاه پرسپولیس نوشته بود را به این دو نفر داد اما در اقدامی عجیب علی‌اکبر طاهری با تکذیب این موضوع عنوان کرد که نامه‌ای به دست او در این خصوص نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عکسی که در زیر این خبر مشاهده می‌کنید ترکاشوند و جمشیدی در دفتر بیمه علی دایی حضور پیدا کردند و سرمربی اسبق پرسپولیس در حضور عبدالصمد ابراهیمی وکیل خود کپی ۱۳ نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس نوشته بود را به جمشیدی و ترکاشوند داد.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم

در فصل رویایی و تاریخی بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو، فلوریان ویرتس نقش بسیار تاثیرگذاری داشته است. این هافبک هجومی 20 ساله آلمانی در 43 بازی فصل 2023/24 در همه رقابت ها موفق به ثبت 17 گل و 19 پاس گل شده است. اکنون بسیاری از باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا به دنبال جذب این بازیکن هستند.

فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن که هفته گذشته در مصاحبه با رادیو مارکا، برچسب 150 میلیون یورویی روی این بازیکن قرار داد، صحبت های خود را پس گرفت. او گفته بود:

هیچ بازیکنی غیرقابل فروش نیست، اما ویرتس قطعا با رقمی کمتر از 150 میلیون یورو جدا نخواهد شد.

موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است

به نقل از اسکای آلمان، کارو صحبت های خود را اصلاح کرد و گفت:

وقتی گفتم فلوریان ویرتس حدود 150 میلیون یورو قیمت دارد، اشتباه کردم. در واقع ما هیچ قیمت روی او نمی گذاریم.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام