Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@08:15:44 GMT

دی‌فرانچسکو: ترکیبی از کونته و آنچلوتی هستم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۵۰۶۸

دی‌فرانچسکو: ترکیبی از کونته و آنچلوتی هستم

به گزارش امتداد نیوز به نقل از گاتزتا، ازوبیو دی‌فرانچسکو درباره این که چه شیوه مربیگری را در رم دنبال می‌کند، گفت: من از آرامش آنچلوتی و رابطه‌ای که با بازیکنان ایجاد می‌کند لذت می‌برم اما از نظر انگیزشی کار کونته را می‌پسندم. او تلاش زیادی در زمین تمرین می‌کند و من فکر می‌کنم ترکیبی از این دو هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی‌فرانچسکو با جدایی از ساسولو جانشین اسپالتی در رم شد و توانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و امسال یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا هم محسوب می‌شود. تیم او هم‌چنین در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف شاختار برود.

او در پایان درباره این که چه تیمی شانس قهرمانی در لیگ ایتالیا را دارد، گفت: از نظر من پنج تیم حتی لاتزیو شانس قهرمانی در لیگ ایتالیا را دارند و امسال رقابت بسیار نزدیکی بین تیم‌های مدعی شاهد خواهیم بود و باید تا پایان فصل منتظر بازی‌ها بمانیم.

انتهای پیام

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایر ‏لورکوزن واگذار کرده حالا تنها یک امید دارد که این فصل را بدون جام ‏به پایان نرساند: لیگ قهرمانان اروپا. ‏

باواریایی‌ها بر خلاف لیگ آلمان در چمپیونزلیگ خوب ظاهر شده‌اند ‏و اخیرا با پشت سر گذاشتن تیم سرحال و قبراق میکل آرتتا به ‏نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند. با این حال بایرن و ستاره‌هایش در این ‏مرحله به مانعی سخت برخورد کرده‌اند و برای رسیدن به فینال باید از ‏پس رئال مادرید برآیند. پادشاه لیگ قهرمانان که در مرحله قبل سیتیِ ‏پرقدرت پپ گواردیولا از پیش رو برداشته است. ‏

یوشوا کیمیش، یکی از ستاره‌های اصلی بایرن که در آلمان از او به ‏عنوان فرمانده تیم یاد می‌شود، در یک مصاحبه در پاسخ به این ‏سوال که شانس بایرن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ چقدر است ‏گفت: "به جز بازی با آرسنال ما مدتی است خوب نبوده‌ایم ولی ‏معتقدم می‌توانیم ورق را برگردانیم، فرم همیشگی‌مان را به دست ‏بیاوریم و بهترین تیمهای اروپا را شکست بدهیم. در حال حاضر با ‏آنجا که بتوانیم با خیال راحت بگوییم که قهرمان چمپیونزلیگ ‏می‌شویم خیلی فاصله داریم. ولی شانس داریم و البته مقدار زیادی ‏اشتیاق هم داریم". ‏

دیگر خبرها

  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است