Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: در سال جاری 620 مورد آزمایش ایدز در این شهرستان انجام شده که جواب تنها یک مورد مثبت بوده است.

کریم علیزاده روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد افزود: این یک نفر نیز به علت استفاده از سرنگ های آلوده به این بیماری دچار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بیماری ایدز از راه های مختلف شامل سرنگ آلوده، رفتارهای پرخطر جنسی و استفاده از وسایل آلوده به خون فرد ایدزی انتقال می یابد که اقدامات فرهنگی خوبی در راستای پیشگیری از این موارد در این شهرستان انجام شده است.
فرماندار مهاباد نیز در این جلسه با بیان اینکه معتادان متجاهر در سطح شهر جمع آوری شده است، اظهار کرد: بر این اساس تعداد معتادان متجاهر در سطح شهرستان کاهش یافته اند اما باید رسانه ها بیشتر در خصوص مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت کنند.
ایرج شجاعی با اشاره به تنوع بسیار زیاد محصولات دخانی گفت: باید از گسترش و آسیب های اجتماعی دخانیات و مواد مخدر در جامعه جلوگیری شود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/2093 ** خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان