Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان کرمانشاه گفت: هیچگونه افزودنی غیر مجاز اعم از جوش شیرین یا بلانکیت در هیچ یک از واحدهای خبازی استان کرمانشاه به خمیر نان اضافه نمی‌شود.

معتضد علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسئولان به مسائل و مشکلات عدیده صنفی نانوایان استان کرمانشاه رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده ضمن اشاره به کیفیت خوب آرد و نان در استان، گفت: هیچگونه افزودنی غیر مجاز اعم از جوش شیرین یا بلانکیت در هیچ یک از واحدهای خبازی استان به خمیر نان اضافه نخواهد شد.

وی افزود: و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی نیز در اسرع وقت از طریق کارگروه شورای پایش آرد و نان با واحد متخلف برخورد قانونی و لازم صورت خواهد پذیرفت.

علیزاده یادآور شد: نانوایان استان کرمانشاه مشکلات زیادی دارند که باید از طریق مسئولان رسیدگی و اقدام شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضائی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کنند.

کد خبر 6094076

دیگر خبرها

  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است