Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جرارد کلمب، وزیر داخله فرانسه سه‌شنبه ۱۹ دسامبر در گفتگو با شبکه رادیویی «RTL» اظهار داشت: «مهاجرانی که به طرق غیر قانونی وارد کشور شده اند باید اخراج شوند».

وی در ادامه تصریح کرد: «سالانه ۹۵ هزار مهاجر درخواست پناهندگی می دهند. البته درخواست همه این افراد پذیرفته نخواهد شد و امکانات خاصی برای آنها در نظر گرفته نمی شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمب افزود: «اولویت ما برای پذیرش، پناهجویانی خواهند بود که از جنگ فرار کرده‌اند».

بخشنامه وزارت کشور فرانسه صادره در روز ۱۲ دسامبر مبنی بر انتقال مهاجران غیرقانونی ساکن مراکز اسکان اضطراری به سایر مراکز نگهداری نیز با واکنش بسیاری از تشکل های مردم نهاد مواجه شد.

حدود ۲۰ نهاد امدادرسانی که در نشست ۸ دسامبر وزارت داخله فرانسه با محوریت مراکز اسکان اضطراری شرکت کرده بودند، در پی اعلام طرح اخراج ساکنان این مرکز پس از ثبت هویت و مشخصات‌شان که برای اولین بار قرار است در این کشور اجرا شود، جلسه را ترک کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا