Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در مراسم معارفه مديرعامل جديد سايپاديزل گفت: سايپاديزل در مسير افزايش توليد، تنوع محصول و صادرات قرار مي گيرد.به گزارش سايپا نيوز؛ مهندس جهرودي در مراسم توديع مديرعامل پيشين و معارفه مديرعامل جديد سايپاديزل با قدرداني از تلاش هاي رسول محمدصادقي، اظهار کرد: با حضور مهندس نوري در کنار مديران و کارکنان شرکت سايپاديزل، شاهد روزهاي طلايي اين شرکت خواهيم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطر نشان کرد: با تفکر جديد و اصلاح ساختار مالي و تنوع محصول از جمله کاميونت و اتوبوس در کنار توليد محصول برندي مانند ولوو، مي توان سايپاديزل را دوباره احيا کرد.
جهرودي يادآور شد: راحت ترين کار در شرايط فعلي واگذاري شرکت هاي زيان ده است ولي ايمان دارم با پتانسيل و تواني که در سطوح مديران مياني و کارشناسان سايپاديزل وجود دارد، اين شرکت ريشه دار جايگاه واقعي خود را پيدا خواهد کرد.
مدير عامل گروه خودروسازي سايپا تاکيد کرد: در مقطع کنوني بايد دست به دست هم دهيم تا با انضباط مالي صحيح و افزايش توليد و صادرات، شرايط سايپاديزل را بهتر از گذشته کنيم .
جهرودي گفت: شرکت سايپاديزل علاوه بر افزايش توليد، بايد در زمينه حضور در بازارهاي جديد صادراتي اقدامات موثري انجام دهد و نياز است تا سال آينده، 20درصد از توليد اين شرکت به کشورهاي افغانستان، قطر، عمان، ارمنستان، آذربايجان، عراق و سوريه صادرشود.
وي شرکت سايپاديزل را جزو شرکت هاي پيش رو در عرصه توليد محصولات سنگين دانست و اظهار اميدواري کرد: با همه مشکلاتي که در حال حاضر شرکت سايپاديزل دارد، اميدوارم سال آينده شاهد درخشش اين شرکت باشيم.
مدير عامل گروه سايپا گفت: ضروري است که در شرکت سايپاديزل با افزايش توليد، تنوع محصول، خودکفايي و تنوع فروش، نگاه خريداران به محصولات اين شرکت به عنوان يک کالاي سرمايه اي بيش از پيش تقويت شود.
گفتني است در اين مراسم رسول محمد صادقي مدير عامل پيشين سايپاديزل ضمن ارائه گزارشي از عملکرد زمان تصدي خود، براي مديرعامل جديد سايپاديزل آرزوي موفقيت و سربلندي کرد.
در ادامه اين مراسم مهندس محمدهادي نوري مديرعامل جديد سايپاديزل ضمن تقدير از زحمات مديرعامل قبلي سايپاديزل، خاطرنشان کرد: اميدوارم با همکاري تمامي مديران و کارکنان و با تغييرات اساسي در ساختار مالي و احياي توليد، در آينده اي نزديک شاهد روند رو به رشد شرکت سايپاديزل باشيم.

آدرس کانال خبري سايپا نيوز: telegram.me/saipanews_com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،حامد رستمی اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت در روستا‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت همه توان خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس اظهار داشت: فرهنگسازی برای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکار‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی هستند.
رستمی از ظرفیت‌های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستا‌های استان پهناور فارس پرچمدار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.
وی اظهاری امیدواری کرد اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در روستا‌ها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقا کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم.
به گفته این مقام مسئول، تشکیل شورای جوان سازی در روستا‌ها با مدیریت دهیاری، اعضا فرمانده پایگاه‌های مقاومت، خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر