Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار شهرستان سیریک افزود: وضعیت خدمات رسانی به مردم شهرستان سیریک قابل قبول نیست و اراده برخی مدیران در رفع مسائل و مشکلات مردم ضعیف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  معاون فرماندار شهرستان سیریک در جلسه صیانت از حقوق شهروندی در گفتگو با خبرنگار آذینی گفت: وضعیت خدمات رسانی به مردم شهرستان سیریک قابل قبول نیست و همه ما مسئولان وظیفه داریم در خصوص اهتمام و رفع مشکلات و درخواست های عادلانه مردم تلاش و کوششی مضاعف داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون فرماندار شهرستان سیریک تصریح کرد: اگر ما مسئولان خودمان ارباب رجوع بودیم الان بیشتر از مردم اعتراض و گلایه داشتیم در واقع حق مردم خیلی بیشتر از اینهاست که در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم همت و جدیت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: کمبود آب و مشکلات ناشی از آبرسانی به مردم شهرستان سیریک بویژه روستاهای بخش مرکزی یکی از آن مشکلاتی است که واقعا جای تاسف دارد که آبرسانی به مردم روستاها با 25 روز یکبار صورت می گیرد و مردم در سختی و مشقت زندگی می کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: خیلی وقت ها مشکلات و کمبودها وجود دارد ولی با مدیریت صحیح و واحد می شود بخشی عمده ای از مشکلات را برطرف کرد و مشکل آب شرب بسیاری از روستاهای شهرستان که امروز با مشکل تامین آب مواجه هستند  مرتفع کرد امروز باید مجموعه مدیریت آب فاضلاب با راهبردی منظم و اصولی نسبت به رفع آنها اقدام عاجل داشته باشد.

معاون فرماندار سیریک ابراز کرد: تقسیم آب در روستاهای شهرستان عادلانه تقسیم نمی شود چرا در برخی روستاها آب یک هفته ،برخی15 روز و برخی دیگر 25 روز یکبار آب شرب تقسیم می شود ما انتظار داریم آب فاضلاب روستایی ضمن اصلاح رویه فعلی نسبت به روند روبه رشد و قابل قبول همراه با برقراری عدالت و انصاف همت داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: در بسیاری از نقاط شهرستان لوله های انتقال آب شرب فرسوده و دچار ترکیدگی است که اراده آب فاضلاب در این بخش بسیار ضعیف است  اگر آب فاضلاب  بتواند جلو هدر رفت آب در سطح شهرستان جلوگیری و کنترل کند یقیننا بخشی قابل توجه ای از مشکلات آب شرب روستاها برطرف  خواهد شد.

آب شرب کلیه روستاهای شهرستان و دو شهر بندر کوهستک و شهر گروگ و بخشی از شهر بندر سیریک  بوسیله چاههای راونگ شهرستان میناب تامین می شود که با توجه به گسترش جمعیت در سطح روستاها و شهرها و افزایش مراکز مختلف صنعتی ، تجاری، تولیدی و خدماتی در شهرستان و طول عمر بالای شبکه انتقال آب بعلت فرسوده بودن جوابگوی حجم آب انتقالی به روستاها نیست و امروز یکی از مشکلات عمده مردم شهرستان سیریک کمبود آب شرب در شهرستان است.

انتهای پیام/ق

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است