Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@10:11:17 GMT

گلر و بازیساز مورد نظر سپاهان خارجی هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۵۵۹۴

گلر و بازیساز مورد نظر سپاهان خارجی هستند

به نظر می رسد کار عقد قرارداد دو بازیکن مورد نظر سپاهان به زودی نهایی می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان در فصل نقل و انتقالات زمستانی به شدت به دنبال جذب یک گلر و یک هافبک بازیساز بود و به نظر می رسد این دو بازیکن به زودی به سپاهان می پیوندند.

ابراهیم عالما گلر تیم ملی سوریه که در دو بازی رفت و برگشت مقدماتی جام جهانی نیز نمایش خوبی برابر ایران داشت، گزینه مورد نظر باشگاه ‌سپاهان است که احتمال دارد امروز به هواداران این تیم معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پست هافبک بازیساز نیز یک بازیکن از اروپای شرقی مدنظر باشگاه قرار دارد. سپاهان‌ در سال های گذشته از کشور آلبانی جواهیر سوکای را به خدمت گرفته بود و احتمال حضور یک بازیکن دیگر از کشور آلبانی در اصفهان وجود دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد

سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۲ با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک ۲۵ ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • مربی خارجی پرسپولیس و همسرش در بازار بزرگ تهران + عکس
  • اینتر و هدف‌گرفتن یک بازیکن آزاد دیگر: ماریو هرموسو
  • شوخی با ورزشکاران؛ 28 مارس 2024
  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!