Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- آیین نکوداشت هفته پژوهش و تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه، مراسم آیین نکوداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و اساتید و پژوهشگران برگزار شد، در بخش پژوهش گران برتر از سید مهدی جعفری، علی رضا صادقی ماهونک، سلمان ماهینی، سید حسین حسینی فر، سید علی اکبر هدایتی، فرشاد کیانی، سمیه نمرودی، خلیل قربانی، افشین سلطانی، محمد شریف شریف زاده، بهروز دستار، غلامعلی حشمتی، شعبان شتایی و الیاس افرا تجلیل شد.

همچنین بیتا سید النگی، ساناز قاسمی و زهرا روحی نیز به ترتیب به عنوان دانشجویان برتر در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از مهرداد بابا ربیع، دانشجوی نمونه کشوری مقطع دکتری تقدیر شد.

لازم به ذکر است که از گروه های علوم و صنایع غذایی برای کسب مقام اول، گروه شیلات و علوم دامی برای کسب مقام دوم مشترک و گروه صنایع چوب و علوم جنگل دانشگاه برای کسب رتبه سوم مشترک در بین غرفه های نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان، تقدیر به عمل آمد.

مدیر امور پژوهش و فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در این نشست، اظهار کرد: مجموعه بزرگی با ۶۰ سال قدمت هستیم و از تمامی افتخارآفرین های دانشگاه تشکر می کنم.

محمدرضا ایمان پور ادامه داد: دست دوستی به تمامی پژوهشگران می فشاریم، کسب عنوان پژوهشگر برتر و مقام سوم ایده پردازی در کشور بسیار ارزشمند است.

وی از حمایت های رئیس دانشگاه در این زمینه تشکر کرد و اضافه کرد: تجربه ثابت کرده در هر مسیری که وارد شدیم جایگاه خوبی به دست آوردیم، افق های روشنی پیش روی ماست و نیازمند سیاست گذاری های بیشتر و بهتر هستیم.

ایمان پور با بیان این که زمان را باید دریافت، تصریح کرد: رمز موفقیت در پنج چیز خلاصه می شود، اندیشه، انگیزه و تلاش، تلاش و تلاش.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران

دریافت 10 MB کد خبر 6095015

دیگر خبرها

  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • آئین نکوداشت مختومقلی فراغی در بجنورد برگزار شد
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی