Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد قوچان گفت: از ابتدای سال تاکنون 8 میلیارد و 240 میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری‌شده است که برای جهیزیه، اکرام ایتام و غیره صرف می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح توس؛ حسن دهقانی امیرآبادی مدیر کمیته امداد قوچان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 8 میلیارد و 240 میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری‌شده است که برای جهیزیه، اکرام ایتام و غیره صرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 120 رابط زکات در سطح روستاهای قوچان به همراه رابطین ادارات پای‌کار آمده و با همکاری مناسب توانسته‌ایم در جمع‌آوری صدقات و زکات پیشرفت داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد قوچان با تأکید بر اینکه یک ریال از صدقات پرداختی توسط مردم خارج از شهرستان هزینه نمی‌شود، بیان کرد: این صدقه‌ها برای درمان، اشتغال، بیماران صعب‌العلاج، دانشجویان و دانش‌آموزان، جهیزیه نوعروسان، مسکن و برنامه‌های فرهنگی نیازمندان هزینه می‌شود.

دهقانی با اشاره به اینکه اعتماد مردمی نسبت به کمیته امداد افزایش پیداکرده است، یادآور شد: تعداد افراد نیازمند به‌ویژه در شهرهای محروم و کوچک که بازار کار و واحدهای صنعتی و تولیدی در آن کمتر است بیشتر شده و با این کمک‌های مردمی و خیرین می‌توان به نیازمندان کمک‌رسانی کرد.

وی بابیان این موضوع که سالانه حدود 300 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد در قوچان ایجاد شده است، تأکید کرد: هم‌اکنون 2 هزار طرح فعال تحت نظارت در این شهرستان وجود دارد که به‌طور مجموع با 20 میلیارد تومان تسهیلات برای 6 هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در عرصه‌های دامداری، کشاورزی، باغداری و صنعت شغل ایجادشده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد