Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر ۴۸۵ دانشجو در این دانشکده تحصیل می کنند، گفت: از این تعداد ۸ دانشجوی دکترا، ۹۷ کارشناسی ارشد و مابقی کارشناسی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، دکتر غلامحسین محمودی راد امروز(28 آذر) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه دانشکده پرستایی و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حال حاضر 485 دانشجو دارد، اظهار داشت: این دانشگاه جزو معدود دانشگاه های کشور است که رشته دکترای پرستاری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هم اکنون 8 دانشجوی دکترا در دانشکده پرستایی و مامایی بیرجند تحصیل می کنند، گفت: همچنین بدنبال جذب مجوز برای گرفتن دانشجو دکترا در رشته «سلامت در بلایا» هستیم که باید وزارتخانه با این رشته موافقت کند.

 

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: همچنین بدنبال اخذ مجوز برای گرفتن دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد مامایی، مراقبت های ویژه پرستاری و پرستاری سالمندان و کارشناسی رشته های توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی و روان سنجی هستیم در صورت اخذ مجوز کمک بزرگی در آینده به ناتوان ها و معلولان خواهد بود.

 

محمودی راد با بیان اینکه در حال حاضر 97 دانشجوی کارشناسی ارشد در چهار رشته سلامت جامعه، ارشد داخلی جراحی، ارشد روان پرستاری و ارشد اورژانس در حال تحصیل هستند، گفت: همچنین به دنبال اخذ مجوز دکترای رشته«سلامت در بلایا» هستیم.

 

وی با بیان اینکه ایران در سالهای اخیر در علوم مختلف پیشرفت های خوبی داشته است، افزود: یکی از راههای عمده پیشرفت علم انجام پژوهش است که در این راستا اولین همایش منطقه‌ای«کیفیت مراقبت در پرستاری» پنج شنبه 30 آذرماه در سالن شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست