Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید محمدتقی شاهچراغی طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، سردار سید محمدتقی شاهچراغی با حکم سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی فضلی جانشین فرمانده بسیج مستضعفین، ائمه جمعه شهرستانهای استان تهران، فرمانداران شهرستانهای استان تهران، سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسوال الله، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستانهای استان تهران، جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی، جمعی از پاسداران و بسیجیان استان تهران و جمعی از فرماندهان سپاه پاسدارن در سالن شهید جنگروی ستاد فرماندهی حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

سردار علی نصیری که تا پیش از این فرماندهی سپاه استان تهران را برعهده داشت، سه ماه پیش در حکمی از سوی فرمانده کل سپاه به عنوان رئیس حفاظت سپاه، با حفظ سمت قبلی منصوب شد.

سردار شاهچراغی پیش از این فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان بود.

در این مراسم از تصویری از تمثال «سردار علی نصیری » رونمایی شد. 

محرومیت زدایی از مهمنرین اقدامات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) بود

سردار علی نصیری در این مراسم اظهار داشت: 80ماه پیش که سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) راه اندازی شد، اساسا نیروی انسانی وجود نداشت و زیرساختها تعریف نشده بود و با بضاعت مالی کم مشکلات زیادی داشتیم. 

وی افزود: با لطف خداوند و تلاش همکاران سازماندهی و ساختارها انجام شد و امروز پس از شش سال بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشته ایم و گردان‌های لشکرهای عملیاتی ما حضور چشمگیری در سپاه دارند. 

وی با اشاره به ماموریتهای مختلف این سپاه از جمله محرومیت زدایی و اقدامات مهم سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در مناطق زلزله‌زده غرب کشور، تصریح کرد: اینجا هر خشتی که گذاشته شد حاصل سعی و تلاش همه همکاران بوده است. امروز که می‌خواهم این مجموعه را واگذار کنم، احساس می‌کنم خیلی کم‌کاری کرده‌ام، این مجموعه باید به مسیر ترسیم‌ شده‌اش ادامه دهد که با تلاش بیشتر میسر خواهد شد.

انقلاب اسلامی محکوم به پیروزی است

سردار سید محمدتقی شاهچراغی نیز در این مراسم با بیان اینکه همه دین ادای امانت است، اظهار داشت: امیدوارم به آفت امانت که خیانت است، مبتلا نشویم و ادای امانت به معنی ایستادن بر محور حق و حقیقت بر مدار انقلاب است. 

وی افزود: من باورم این است که انقلاب اسلامی محکوم به پیروزی است و هیچ راهی جز این ندارد نباید بگوییم؛ باید بایستیم چرا که نمی توانیم نایستیم، باید باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: همه با همدیگر و با مساعدت همه شما در راهی که سردار نصیری ترسیم کرده قدم برداریم و انجام وظیفه کنیم. 

. . . . . . . . . . . . .

.

 

انتهای متن/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرّحِیمِ

مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و تقارن آن با نمایش اقتدار آمیز نیرو‌های مسلح ایران اسلامی و تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی گرامی باد.

فرزندان ملت بزرگ ایران در ارتش جمهوی اسلامی با هدایت بصیرانه امامین انقلاب، ارتش پراقتدار را در تراز یک ارتش انقلابی، مقتدر، مردمی ولایتمدار ارتقا دادند.

در این مقطع حساس تاریخی نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی، به صورت متحد و همسو با فرامین رهبر معظم انقلاب با ایجاد امنیتی کامل در کشور سبب آسایش برای ملت بزرگ ایران و موجب امیدواری برای جبهه مقاومت در منطقه و آزاداندیشان دنیا شده اند.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان ضمن نبریک و تهنیت به آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال دوام توفیق یکایک ارتشیان عزیز تحت عنایت حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند منان مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • سرقت با سلاح سرد مجازات سنگینی در حد محاربه دارد
  • سرقت با سلاح سرد مجازات سنگینی دارد
  • مجازات سنگین در انتظار سارقان بزرگراه صدر
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • هلاکت شجره خبیثه صهیونیست با حماسه ماندگار سپاه سرعت گرفت