Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیین تکریم و معارفه معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی دادگستری استان قزوین با حضور رییس کل دادگستری و معاونین و همکاران قضایی و اداری برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین طی حکمی احسان نظام دوست را به سمت سرپرست معاونت منابع انسانی و همچنین محمد افشاری را به سمت سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی دادگستری استان قزوین منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چند ساله مهدی صابری در این استان گفت: امیدواریم آقای صابری با توجه به سخت کوشی و پشتکاری که دارند در سمت بعدی نیز بیش از پیش موفق و پیروز باشند.
پیش از این مهدی صابری در سمت معاونت منابع انسانی و مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان قزوین مشغول به خدمت بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد

عصر امروز آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان برگزار شد.این مراسم چهارم اردیبهشت ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی