Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال انتشار پیامک انبوه برای حمایت از لایحه حمایت از حیوانات، روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد:این پیامک بدون هیچ مجوز و هماهنگی با این سازمان برای مخاطبان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، در پی ارسال انبوه پیامک  ناشناس با عنوان «برای حمایت از لایحه حمایت از حیوانات شماره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به شماره ... پیامک کنید»، اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: این پیامک بدون هیچ مجوز و هماهنگی با این سازمان برای مخاطبان شده است.

لازم به ذکر است این پیامک از سوی افرادی سودجو و به صورت غیر مسئولانه و سودجویانه ارسال شده است که همین موضوع منجر به برداشت‌های نادرست مخاطبان از نهاد ارسال کننده پیامک شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرنگار مهر، سعید یوسف پور عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ضمن قدردانی از تمامی دست اندکاران این همایش اظهار کرد: سال گذشته مجموعه جلسات و کارگاه‌های آموزشی و ۷۰ وبینار برای این همایش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه برای پرچمداری محیط زیست در دستور کار بود تصریح کرد: ۵۳ ایده برای این همایش به دست ما رسید و در کنار آن جشنواره عکس و پوستر نیز برگزار شد.

یوسف پور با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست رسید بیان داشت: دو مشن گرافی و انیمیشن، ۳۵ پوستر و ۶ کلیپ تبلیغاتی از جمله اقداماتی بود که انجام شد.

وی عنوان کرد: ۵۰۰ نفر در این همایش شرکت کردند و تعداد ۹۴ نفر اعضا هیئت علمی حضور داشتند.

یوسف پور با بیان اینکه ۲۴۰ مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۲۱۰ مورد آن پذیرفته گردید عنوان کرد: ۵۰ داور آثار ارسال شده به این جشنواره را داوری کردند.

وی خاطر نشان کرد: ۳ دل‌نوشته در بخش دانش آموزی و ۳ دل‌نوشته در بخش بزرگسالان نیز به این دبیر خانه ارسال شد.

یوسف پور با اشاره به اینکه این همایش کار مشترک بین دانشگاه و محیط زیست بود گفت: تلاش ما این است از یونسکو کمک مالی گرفته شود تا کمک حال قدم‌های بعدی ما باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این بود که این همایش را با رویکرد محیط زیستی پیش ببریم و از ظروف یک بار مصرف و همچنین از ظرفیت هنر در این همایش استفاده کنیم.

کد خبر 6081493

دیگر خبرها

  • دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • محفل قرآنی سدره
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • چرا باید به مدار‌های مختلف فضا ماهواره ارسال کنیم؟
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند