Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد:

 

در پی نیابت قضایی مأموران پلیس آگاهی مشهد و اعلام گروگان‌گیری مرد ۵۰ ساله از مشهد که به‌احتمال‌زیاد در این شهرستان مخفی کرده‌اند، موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

‌وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن دو نفر از گروگان گیران را شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند آنان را دستگیر و گروگان را صحیح و سالم آزاد و به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: همچنین پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و بازجویی‌های فنی و پلیسی در یک عملیات جداگانه دو نفر دیگر از همدستان این متهمان را دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

‌سردار مظاهری اظهار کرد: در بازجویی‌های انجام‌شده آدم‌ربایان انگیزه خود از این کار را طلب وجه از فرد اعلام کرده‌اند که پلیس قبل از هر اقدامی در قالب یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کرد.

 

 

خبرگزاری مهر

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه