Web Analytics Made Easy - Statcounter

متاسفانه در حوزه روستایی عدم نصب علائم و تابلوهای راهنمایی باعث تلفات جانی و مالی است ، به همین منظورستاد پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بخش زرقان تشکیل جلسه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرقان ما ؛ ستاد پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بخش زرقان با موضوع سوانح و حوادث ترافیکی و با حضورامام جمعه شهرلپویی،مسئول قضائی بخش،بخشدار،شهردارلپویی،پلیس راهور شمال استان فارس،ادارات راه وشهرسازی و راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شیراز،و دیگر اعضا از جمله سپاه ناحیه،اورژانس،نیروی انتظامی،راهنمایی ورانندگی،بهداشت ودرمان،آموزش و پرورش،بهزیستی،هلال احمر در محل دفتر بخشدار زرقان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرشاد کوشا بخشدار زرقان در این موضوع ابراز نگرانی کرد و گفت:عزمی راسخ برای جلوگیری از تلفات جانی و مالی شهروندان این بخش لازم است که متاسفانه برخی ادارات شهرستان شیراز با توجه به نامه نگاری و پیگیری های متعدد این بخشداری اقدام عملیاتی لازم را به عمل نمی آورند.

 

رئیس ستاد پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بخش زرقان افزود:قسمتی از بزرگراه شیراز اصفهان در محدوده بخش زرقان واقع شده که تا برخی مشکلات فیزیکی آن حل و رفع نگردد دچار تصادفات و مخاطرات زیاد هستیم لیکن دستگاه های مربوطه در این زمینه اقدام لازم را به عمل آورند.

 

وی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطر نشان کرد:جاده های روستایی این بخش از استانداردهای لازم از جمله نصب تابلو و علائم و چراغ های راهنما برای تردد برخوردار نیستند و همین باعث شده تا شاهد تصادفات زیادی در حوزه روستایی باشیم و همکاری اداره راهداری و دهیاری ها جهت رفع این مشکل کارساز خواهد بود و در شهرزرقان نیز در بلوار پاسداران متاسفانه بیشترین تصافات را به دلیل سرعت غیرمجاز رخ میدهد که نیازمند اعتبار لازم از سوی شهرداری است تا دوربین های کنترل سرعت در این بلوار نصب گردد،درسال گذشته اعتبار لازم در این خصوص را برای شهرداری اخذ کردیم اما شاهد اقدام عملی نبودیم.

 

شاهسوندی رییس حوزه قضایی بخش نیز دراین خصوص بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه درحوزه سوانح جاده ای تاکید وخواستاررفع نواقص وعیوب محورهای مواصلاتی زرقان توسط اداره محترم راهداری شد و ازدیگر ارگانهای مرتبط خواست که با استفاده ازحداقل امکانات موجود به کاهش تصادفات کمک کرده وهم افزایی مطلوب داشته باشند.

 

بقیه اعضای این جلسه ضمن اظهار نظر و بررسی راهکارهای پیشگیرانه و عملی و ارائه آمارهای لازم پیشنهادات خود را مطرح کردند و مقرر شد تا اداره آموزش و پرورش و هلال احمر نسبت به برنامه ریزی جهت آموزش لازم به دانش اموزان و شهروندان اقدام نمایند.

   

   

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، پیکر مطهر شهید سید علاءالدین اسدپور از شهدای ۸ سال دفاع مقدس ساعت ۱۵ فردا با حضور مردم قدرشناس شهرستان زرقان تشییع و در زادگاهش روستای آق جَلو به خاک سپرده می‌شود.
شهید سید علاءالدین اسدپور ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید که پس از ۳۷ سال هویت این شهید گرانقدر با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی شد.

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد