Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@04:08:19 GMT

برخورد قاطع و بدون اغماض با نانوایی های متخلف شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۶۱۶۱

برخورد قاطع و بدون اغماض با نانوایی های متخلف شود

فرماندار تویسرکان گفت: بهداشت، کیفیت و کمییت از مسائلی است که درباره تهیه نان با اهمیت است و دستگاه های متولی در برخورد با متخلفان این موارد بدون اغماض وارد میدان شوند و برخورد لازم را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ ظهر امروز مسئول آرد و نان استانداری همدان، رییس اداره نظارت بر مواد غذایی استان همدان نانوایی های تویسرکان را مورد بررسی قرار دادند و از ۱۰ واحد خبازی و کارخانه آرد نوین تویسرکان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان در دیدار با گشت مشترک کارگروه ارتقاء و کیفیت آرد و نان،گفت: باید نظارت مستمر و بیشتر بر مصرف آرد سبوس دار در واحدهای نانوایی و  بر عملکرد بهداشتی واحدهای خبازی شود.

وی اظهار کرد: بهداشت، کیفیت و کمییت از مسائلی است که درباره تهیه نان با اهمیت است و دستگاه های متولی در برخورد با متخلفان این موارد بدون اغماض وارد میدان شوند و برخورد لازم را داشته باشند.

فرماندار تویسرکان افزود: اگر هر نانوایی نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد، نباید مسائلی از قبیل بهداشت نان و کمیت و کیفتش را پایین بیاورد و در این باره برخورد با نانوایی های مختلف سفارش و مداخله هیچ کسی پذیرفته نمی شود .

مومیوند با تأکید بر اینکه در موضوع امنیت و سلامت غذایی مردم شهرستان با کسی تعارفی نداریم، تصریح کرد: مردم از کلی گویی درباره تخلف های نانوایی ها اجتناب کنند و اگر تخلفی مشاهده کردند بیایند و با مصداق به مسئولان متولی آن مورد را اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف