Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ، اخلاقی مدیر کل راه وشهرسازی استان آذربایجان شرقی در نشست خبری دومین نمایشگاه حمل ونقل و صنایع وابسته با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی به لحاظ ظرفیت و پتانسیل های اقتصادی، صنعتی، تجاری و بازرگانی از ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار است، اظهار کرد: این استان از نظر موقعیت جغرافیایی نقش بسیار مهمی در ارتباطات باری ایجاد می کند و در همین راستا پروژه های بسیار مهمی در دست مطالعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بخش آزادراهی و بزرگراهی و  نیز وجود کریدور شمال به جنوب و اتصال آن به کریدورهای بین المللی پروژه های بسیار زیادی تعریف شده است، افزود: برای آنکه این پروژه ها توجیه اقتصادی پیدا کنند باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

اخلاقی اظهار کرد: در آستانه سال 2018 شهر تبریز به عنوان مبدأ گردشگری کشورهای اسلامی شناخته شده و به همین منظور باید تدارک لازم جهت جذب گردشگری  و معرفی استان در حوزه های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با طرح های جامع و تفضیلی ارتقای کیفیت زندگی را محور اصلی قرار داده ایم تصریح کرد: ارتقای کیفیت زندگی در کلان شهرها از نظر تأمین سرانه زیست شهری از مهمترین مواردی است که در طرح تفضیلی محور قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: کیفیت زندگی را سرلوحه تمام طرح های خود قرار داده ایم.

اخلاقی در ادامه به مسکن مهر استان آذربایجان شرقی اشاره کردو یادآورشد: 120 هزار واحد مسکن مهر در این استان قرار دارد که 105 هزار واحد از آنها را افتتاح و تا پایان سال مابقی این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

اخلاقی گفت: تنها چند پروژه مسکن مهر به دلیل مشکلات موجود از سوی تعاونی ها باقیمانده که در حال رفع و ساماندهی این مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه شهر تبریز یکی از گسل خیزترین مناطق زلزله به شمار می رود اضافه کرد: به همین منظور طرح تعیین گسل شمال تبریز را طراحی کرده ایم که بر اساس آن مشخص شود که چه ساختمان هایی در این مناطق باید ساخته و چه ساختمان هایی باید تخریب شود.

اخلاقی افزود: براساس این طرح در ارتقای کیفیت مصالح ساختمانی و نیز مقاوم سازی واحدهای مسکونی گام های بسیار بلندی برای رسیدن به نقطه مطلوب برداشته ایم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در پایان از راه اندازی بزرگترین مرکز تجارت جهانی در تبریز خبر داد و گفت: این پروژه در بزرگترین میدان شهر تبریز قرار دارد که به زودی به بهره بردار می رسد.

انتهای پیام/

کیفیت زندگی را سرلوحه تمام طرح های خود قرار داده ایم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تداوم تلاش‌ها در زمینه ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _در جلسه دیدار با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به تشریح موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه خراسان‌جنوبی به واسطه واقع شدن در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق، شاهد ترددهای بی‌شماری است، ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های استان در راستای حفظ امنیت جانی مسافران را ضروری خواند.

استاندار خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: توسعه این خدمات به حمایت‌های ویژه و تأمین تجهیزات نیاز دارد.

وی با ارائه درخواست تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ایمنی محورهای مواصلاتی در خراسان‌جنوبی، درباره وضعیت روکش راه‌های سطح استان گزارشی ارائه کرد.

قناعت متذکر شد: اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز از اقداماتی است که به‌طور ویژه در دستور کار استان قرار دارد و تسریع در روند اجرای این مهم، حمایت‌های سازمان راهداری را می‌طلبد.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی به واسطه نوع فعالیت و اقدامات مثبت، اداره برتر کشور است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای شرایط موجود با نظر مثبت هر کمکی که نیاز باشد، انجام می‌شود.

امانی درباره تأمین اعتبار و پیگیری موضوع شتاب دادن به روند اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز استان نیز قول مساعد داد.

کد خبر 751050

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است