Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال می‌تواند نتایج بهتری بگیرد اما پرسپولیس با فاصله زیاد خودش را در جدول بالا کشیده و رسیدن به آن سخت شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید نامجومطلق ، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:

شرایط این تیم قطعا بهتر شده است. آنها در سازمان دفاعی عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داده‌اند و می‌بینیم که گل نمی‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدن سرمربی جدید شوک خوبی به استقلال وارد کرد و این تیم از آشفتگی و بی‌برنامگی خارج شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شانس قهرمانی این تیم گفت:

استقلال می‌تواند نتایج بهتری بگیرد، چون شرایط خوبی پیدا کرده اما پرسپولیس با فاصله زیاد خودش را در جدول بالا کشیده و اختلاف امتیازاتش را با سایر تیم‌ها زیاد کرده و رسیدن به آن سخت شده است. استقلال می‌تواند در ادامه به فکر خوشحال کردن هواداران باشد و حداقل به رتبه دوم و سوم فکر کند یا قهرمانی در جام حذفی را جدی بگیرد.

مجید نامجومطلق افزود:

استقلال در برخی از پست‌ها به خصوص خط حمله نیاز به بازیکنی دارد که گلزن باشد. استقلال در این پست باید خودش را تقویت کند تا در ادامه مسابقات از لحاظ گلزنی به مشکل نحورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است

پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جزئیات جشنواره شهر رمضان و اهدافی که در این جشنواره دنبال می‌شد گفت: مشخص است که ما برای تامین نیاز‌های مختلفی که مردم و شهروندان در شهر نیاز دارند، باید تامین امکانات و زمینه‌هایی را انجام دهیم تا بتوانند پاسخ نیازهایشان را دریافت کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ماه مبارک رمضان شاید بزرگترین تاریخ مذهبی ما باشد و الحمدالله شاهد این هستیم که بعد از انقلاب اسلامی نگاه بسیار خوبی به این موضوع شده و تلاش شده پاسخ خوبی به سلایق مختلف مردم داده شود.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره شهر رمضان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بود گفت: در بوستان لاله و جشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت و تلاش شده ضمن فضا‌های متنوعی که نیاز‌های مختلف شهروندان را دنبال می‌کند، به جنبه‌های مذهبی توجه ویژه‌ی شود و معنویت، نشاط و شادی کنار یکدیگر جمع شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره شهر رمضان معنویت، نشاط و شادی در کنار هم جمع شده و شاهد استقبال خوب مردم از این جشنواره بودیم گفت: شهروندان در ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از این برنامه داشتند و فکر می‌کنم این برنامه الگوی مناسبی باشد تا چنین برنامه‌هایی را برای همه مناطق تهران و محلات اجرایی کنیم تا مردم به همراه خانوادهایشان در این برنامه‌ها شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم