Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@14:05:40 GMT

همایش پژوهش و فناوری در قرچک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۶۳۲۰

همایش پژوهش و فناوری در قرچک برگزار شد

همایش پژوهش و فناوری شهرستان قرچک با حضور مسؤولان شهرستان قرچک و تعدادی از پژوهشگران و رؤسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ همایش پژوهش و فناوری شهرستان قرچک با حضور مسؤولان شهرستان قرچک و تعدادی از پژوهشگران و رؤسای ادارات این شهرستان برگزار شد

شهاب عسگری رئیس دانشگاه پیام نور قرچک در این مراسم اظهار داشت: با مشورت فرماندار و ارائه برنامه‌های مناسب، ستاد پژوهش در شهرستان قرچک برای ارتباط صنعت و دانشگاه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما مدیون آن هایی هستیم که در زمینه علم و فرهنگ گام بر داشتند و زمینه ساز ترقی این علوم در میان اقشار مختلف مردم حرکت کردند، زمینه های رشد جامعه در دست آن ها است که در جامعه و دانشگاه گام بر داشتند.

 رئیس دانشگاه پیام نور قرچک افزود:دانشگاه صرفا جهت گرفتن مدرک و تنها تحصیل کردن نیست. بلکه دانشگاه محل تولید دانش و علم است. کشور ما در این کار بسیار در علم و پیشرفت علمی جوانان است.

وی گفت: ستاد پژوهش شهرستان قرچک متشکل از تعدادی از معاونان پژوهش دانشگاه‌ها و کسانی بوده که کار تحقیقاتی و پژوهشی انجام داده بودند، طی 10 جلسه مورد پژوهش و بررسی قرار گرفت.

عسگری تاکید کرد: پژوهش‌های انجام‌شده را در شهرستان به سه گروه دانشجویان و اساتید، کارمندان دولت و معلمان و فرهنگیان تقسیم کردیم که در این‌ بین، 35 تحقیق و پژوهش به‌عنوان پژوهش برتر انتخاب شد و در همین مراسم از این نفرات تحلیل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر، کره زمین در حال گرم‌ شدن است که ما در آینده به‌خوبی این موضوع را درک خواهیم کرد و این وظیفه پژوهشگر است که در این خصوص تحقیقات لازم را انجام دهد و مشکلات موجود را حل کرد.

 رئیس دانشگاه پیام نور قرچک بیان کرد: در حال حاضر، یکی از مشکلات عمده در صنعت این است که صنعت با پژوهشگران ارتباط خوبی ندارد و در بحث پژوهش ورود پیدا نمی‌کند.

وی تصریح کرد: شرکت یا دانشگاهی موفق است که در بحث پژوهش و پروژه‌های علمی ورود پیدا کند و علم را در اختیار صنعت قرار دهد و کمک کند پروژه‌های علمی به‌دست‌آمده عملی شود.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: فرصت‌ها را غنیمت بشمارید و در بحث تحقیق و پروژه‌های علمی قدم‌های مؤثر بردارید و شهرستان را در مسیر توسعه حرکت دهید.

گفتنی است،  در پایان مراسم از پژوهشگران برتر شهرستان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان