Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در همايش استانداران سراسر كشور که در وزارت کشور برگزار شد با اشاره به وظایف استانداران، اظهار کرد: در دولت قبل مسئوليت بسيار زیادی بر عهده استانداران بود.

وی ادامه داد: دولت باید با عهد و پيمانى كه با مردم بسته پا بر جا بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بايد گام‌هاى محكمى براى تحقق وعده‌ها برداريم، چرا كه مهمترين رسالت ما تحقق وعده‌هاى داده شده به مردم بوده و مردم نبايد احساس كنند اين وعده‌ها فراموش شده است

 معاون اول رئیس‌جمهور افزود: برخى می‌خواهند به هر قيمتى مردم را اميدوار کنند، اما بايد كارى كنيم كه مردم تغيير را احساس كنند. جامعه بايد احساس كند دولت دارد و اين دولت انتظارات انها را برآورده می‌كند، دولت‌دارى مسئله بسيار مهمى است.

 جهانگیری تصریح کرد: تضعيف حس دولتدارى در مردم موجب آسفتگى و بروز گروه‌هاى خودسر می‌شود. تقويت حس دولتدارى امنيت و ثبات را به جامعه باز می‌گرداند، مبناى كار ما بايد رضايت مردم باشد و دولت بايد از ابزارهاى خود استفاده كند تا رنج مردم كاهش يابد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند