Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، قرارگاه حمزه سیدالشهداء از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار 500 طرح محرومیت زدایی ، تولیدی و خدماتی اجرا کرده است
معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهداء در حاشیه بازدید از طرحهای اقتصاد مقاومتی شهرستان سلماس با اعلام این خبر گفت :این طرحها در مناطق محروم دو استان آدربایجان غربی و کردستان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار شهسواری راهسازی و آسفالت ،احداث خانه محرومان ،خانه عالم ،مسجد ،مراکز فرهنگی آموزشی،کشاورزی و راه اندازی واحدهای تولیدی ،صنعتی و خدماتی در قالب اقتصاد مقاومتی را از جمله این طرحها دانست که با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال بصورت مشارکتی سپاه و مردم به بهره برداری رسیده اند.
او افزود، با اجرای طرحهای به بهره برداری رسیده در بخش صنعت ، کشاورزی و خدماتی برای بیش از 5 هزار نفر زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شعبانی زاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح نمادین پل روستای پایین محله قاسم آباد بخش چابکسر اظهار کرد: به مناسبت دهه بنیاد مسکن ۱۴ پروژه بنیاد مسکن در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودسر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا شعبانی زاده این پروژه‌ها را شامل اجرای دیوار حائل سنگی به مساحت ۶۱۹ مترمکعب با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای پروژه آسفالت معابر ۷ میلیارد تومان، اجرای سنگ فرش معابر با مساحت دو هزار متر مکعب به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که به صورت نمادین در پایین محله قاسم آباد اجرای پل و دیوار حائل سنگی با اعتبار ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) است، افزود: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام راحل، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بوده است.

کد خبر 6082002

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری