Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری  برنا ، خلیل آقاجانلو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مدیران با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی منسجم برای تنظیم مبالغ و اعتبارات اختصاص یافته در همه بخش‌ها و حوزه‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها اظهار کرد: موظف هستیم سلسله مراتب اداری را رعایت کرده و اجازه ندهیم مشکلاتی به وجود آید.

وی ضمن قدردانی از یگان حفاظت منابع طبیعی در حوزه اطفای حریق گفت: به منظور ارائه خدمات حفاظتی این یگان باید تدابیری اندیشیده شود تا دستمزدهای نیروها به موقع پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به برنامه‌های مربوط به حوزه آبخیز سفیدرود گفت: بر اساس پیگیری‌های مسؤولان اداره کل و سازمان مقرر بر اختصاص 400 میلیون تومان از اعتبارات متمرکز آبخیزداری به استان زنجان شده است، که تخصیص آن نیازمند پیگیری است.

آقاجانلو گفت: برخی از این قوانین نظیر قانون هوای پاک، قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش سرمایه‌گذاری دارد که نیازمند پیگیری و برنامه‌ریزی است.

وی معاونت فنی نیز موضوع ترسیب کربن را که از موضوعات مورد توجه سازمان است باید مورد توجه قرار دهد، ادامه داد: مسؤول مربوطه باید نسبت به اجرای پروژه در این حوزه اقدام کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمدحسن نامی در حاشیه بازدید از مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی سطح شهر ایلام با اشاره به اینکه معاون اول رئیس جمهور با رایزنی استاندار ایلام برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار در ۲ بخش اختصاص داده است،، اظهار داشت: در طرح جمع آوری آب‌های سطحی شهر ایلام نیز یک بودجه و اعتبار ویژه در نظر گرفته خواهد شد که با اجرای آن، برای نیم قرن آینده مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام ماندگار شده و مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: ساماندهی مسیل‌های سطح شهر ایلام در راستای اجرای طرح جامع، ماندگار و پایدار در سطح این شهر نیازمند بررسی و تحقیق کامل دارد.

نامی همچنین با بیان اینکه امکان تلفیق این کانال‌ها و مسیل‌ها از سرچشمه در سطح شهر ایلام نیازمند تدوین نقشه جی. آی. اس است، عنوان کرد: میزان شیب در سطح شهر ایلام مشخص کننده ساختار ساختمانی در سطح این شهر است و همین امر نیز نیازمند این است که با بررسی‌های لازم میزان شیب در این شهر مشخص شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه شیبی که در سطح شهر ایلام وجود دارد برای این شهر یک حُسن است، تصریح کرد: اگر بستری که آب از آن عبور می‌کند و شیب آن پایدار باشد، مشکلی وجود نخواهد داشت، اما اگر بستر شسته شده باشد بسیار خطرناک است چرا که شیب، سرعت فرسایش بستر مسیل‌ها و اطراف آن را بیشتر می‌کند که این امر نیز مستلزم اقدام مهندسی مناسب و ساخت و ساز‌ها در سطح شهر دارد.

نامی بیان کرد: در این راستا می‌شود که از لوله‌هایی که مقاومت بیشتری دارند و در کشور تولید می‌شود استفاد شود به سرعت کار انجام خواهد شد و زمان کمتری را برای احداث خواهد برد.

وی افزود: راه دیگر این است که از نیم دایره‌های مسلح استفاده شود که پیوستگی لازم را هم دارد و این راهکار‌ها نیز بر اساس بررسی‌هایی که روی نقشه جی آی اس انجام خواهد شد، مشخص می‌شود.

نامی با تاکید بر اینکه اقدام یکپارچه و جامع در راستای ساماندهی مسیل‌ها در سطح شهر ایلام ضروری است، گفت: نقشه جامع جمع آوری آب‌های سطحی شهر ایلام شامل ۲۴ شاخص استاندارد باید تهیه شود که این موضوع در ساخت و ساز ماندگار مسیل‌ها در سطح شهر ایلام کمک خواهد کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ابراز کرد: لازم است که در طرح جمع آوری آب‌های سطح شهر ایلام، نقشه حد مجاز بستر و حرائم این کانال بر اساس متراژی که در نقشه اصلی شهر مشخص شده است رعایت شده و ابتدا و انتهای کانال‌ها نیز باید هم عرض باشد.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک