Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:18:07 GMT

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۶۷۶۱

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در اردبیل

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در ایام باقیمانده فصل پاییز در این استان خبرداد.

حسین نجف زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید میوه ، آجیل و خشکبار از سوی مصرف کنندگان و با هدف پیشگیری از ارتکاب تخلفات و سوء استفاده های احتمالی و برخورد با متخلفان احتمالی گشت های مشترکی با دستگاههای نظارتی در استان انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این طرح نظارتی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ، بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی و با برنامه ریزی های منسجم برای نظارت برفروش و توزیع کالاهای هدف تا 30 آذر در استان ها و شهرستان های تابعه انجام می شود.
او اظهار کرد: با هماهنگی های لازم با بهره گیری از حداکثر توان به منظور ارائه خدمات مطلوب در حیطه صلاحیت ها و در چهارچوب قوانین و مقررات سازمان برای پیشگیری و نظارت بر تخلفات احتمالی استفاده خواهد کرد.
خبرنگار: یعقوب شاددل *** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7110/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سد جگین هرمزگان رها سازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان اظهار کرد: پیرو پیش‌بینی‌های بارندگی که توسط سازمان هواشناسی اعلام شده است، اقدامات لازم برای مدیریت سیلاب احتمالی انجام شده لذا دریچه تحتانی سد جگین باز شد تا با تخلیه بخشی از آب ذخیره شده پشت سد آمادگی لازم برای مدیریت سیلاب فراهم شود.

جمشید عیدانی با اشاره به نظام‌نامه مدیریت سیلاب، عنوان کرد: اقدامات لازم پیش از وقوع سیلاب و پس از آن بر اساس نظام‌نامه سیلاب انجام می‌شود و جلسه مدیریت بحران و کمیته‌های مرتبط با آن طی دو جلسه که پیش از این در شرکت برگزار شد تصمیمات لازم برای آمادگی سدها و تأسیسات آبی گرفته شده است.

وی در همین خصوص ابراز داشت: رها سازی این آب با هدف مدیریت سیلاب احتمالی انجام شد و اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز از طریق صدا و سیما و فرمانداری و فضای مجازی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان در پایان گفت: از مردم مستقر در مناطق پایین دست سدها و مراکز جمعیتی نزدیک به حاشیه رودخانه‌ها درخواست می‌شود هشدارها و تدابیر لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی آینده را اتخاذ کنند و برای امور غیر ضروری در رودخانه‌ها و حاشیه آن‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6080120

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • آب سد جگین هرمزگان رها سازی شد
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • اتمام رفع تداخلات اراضی کشاورزی در شهریور امسال
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • ۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد