Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسابقات وزنه برداری جانبازان و فوتسال جانبازان قطع عضو در رامسر آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، به همت اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری جانبازان با حضور ۲۵۵ ورزشکار در قالب دو گروه ویژه و دارای کلاس بندی پزشکی و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور فوتسال جانبازان قطع عضو با حضور ۷۰ ورزشکار در قالب پنج تیم به صورت دوره‌ای در صبح امروز سه شنبه بیست و هشت آذر ماه به میزبانی شهر رامسر، در مجتمع ورزشی شهید چمران این شهر آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این رقابت‌ها روز پنجشنبه ۳۰ آذر ماه به پایان خواهد رسید.   انتهای پیام/    

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است