Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@04:52:58 GMT

دورهمی رادیو شبی‌ها برای یلدا

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۶۸۴۹

دورهمی رادیو شبی‌ها برای یلدا

سینما و تلویزیون > رادیو و تلویزیون - همشهری آنلاین:
برنامه «رادیو شب» برای شب یلدا ویژه‌برنامه‌ای سه ساعته با حضور اهالی هنر و ادب تدارک دیده است.

به گزارش ايسنا؛ محمد صوفی ـ تهیه‌کننده برنامه «رادیو شب» ـ درباره ویژه‌برنامه «رادیو شب» در شب یلدا اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا، پنجشبه‌ شب (۳۰ آذر ماه) یک ویژه‌برنامه سه‌ساعته تداریک دیده‌ایم که در آن میزبان تعدادی از چهره‌های هنری و اهالی ادب و موسیقی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم یک دورهمی داشته‌ باشیم تا ساعات آخر پاییز را کنار هم باشیم، شعر بخوانیم، خاطره‌سازی‌ کنیم و حرف‌های خوب بزنیم.

او ادامه داد: مجری‌های اصلی برنامه آقایان منصور ضابطیان و رشید کاکاوند هستند که در طول برنامه مجریان دیگری هم اضافه می‌شوند. همچنین آقای کاکاوند فال حافظ آخر پاییز را می‌خوانند. این برنامه از ساعت ۱۰ شب تا یک بامداد از شبکه شما پخش می‌شود و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است تعدادی از مراکز استان‌ها همزمان برنامه را پخش کنند.

حبیب رضایی، محمد بحرانی، کمند امیرسلیمانی، پوریا شکیبایی، افشین هاشمی، فرخ نعمتی، آذین رئوف، مریم واعظ‌پور، ساناز سماواتی، کاوه آفاق، امید جهان، مسعود فروتن، احمد ساعتچیان، فرشید قلی‌پور و محمد معتمدی از جمله مهمانان ویژه‌برنامه شب یلدای «رادیو شب» هستند.

در همین زمینه: رادیو جمعه کیک تولد ۲ سالگی را برید | تجلیل از اصغر سمسارزاده آمیرزا در رادیو جمعه نقش گرفت آمادگی رادیو برای برگزاری مناظره علی کریمی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو کرمان محبوب مخاطبان

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، امروز تولد ۸۴ سالگی رادیو است 

وی افزود: رادیو کرمان از سال ۱۳۹۱ برنامه های آن بصورت ۲۴ ساعته پخش می شود.
رشیدی بیان کرد: برنامه مفشو،کرمان سلام،شوباد،اشنو،کسی خونه هست .... از جمله برنامه های پرمخاطب رادیو کرمان است که از دیگر استان ها هم مخاطب دارد.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو