Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، مسعود مرسلپور در پاسخ به برخی اظهارات که وی را سکولار خوانده بودند، گفت: اگر از حوزه نگاه دوستان باشد، به هر کسی که موافق میلشان نباشد حالا در هر مرتبه و مقام علمی، دینی، مذهبی، فقهی و حتی اجتهاد هم که باشد برچسب ناصواب غیر دینی را می زنند.

وی افزود: سکولار کسی است که زمان جنگ از شهر خود بیرون نرفته و در جبهه های جنگ حضور نیافته و بعد از جنگ حزب اللهی و بسیجی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قرچک با تأکید بر اینکه برخی افراد فقط به فکر منافع و مسائل شخصی خود هستند، تصریح کرد: این سکولار ها بودند که حاضر به دفاع از کشور در زمان جنگ نشدند ، سکولار کسی است که از اصول نظام برای منافع شخصی خود بهره برداری می کند و به صورت پنهانی سرمایه انباشته می کند.

وی با اشاره به مشخص بودن سوابق انقلابی خود، بیان داشت: هر کدام از این آقایانی که مدعی بحث سکولار بودن بنده هستند، سوابق انقلابی خود را بیاورند و من هم می آورم.

مرسلپور با بیان اینکه عده ای بعد از جنگ و به دلیل استفاده های شخصی ادعای اصولگرایی دارند، افزود: این افراد برای اینکه بتوانند جایگاه و مکنتی را برای خودشان فراهم کنند و از این راهها نان بخورند ادعای اصولگرایی دارند و گرنه دینداری و ولایتمداری بنده و امثال بنده مربوط به زمان حضرت امام خمینی(ره) و در زمان حال التزام من به رهبر انقلاب مشخص  است و اندیشه ودیدگاه هایمان مشخص است.

وی با اشاره به اینکه منافقان از سکولارها هم بدتر هستند، اذعان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب درمورد نفوذی ها فرموند، این عده هم جزو همان نفوذی ها به حساب می آیند که زمان جنگ و بحرانها دنبال کار خودشان بودند و هیچ تعهدی نسبت به انقلاب نداشتند و یک شبه انقلابی، اصولگرا و پیرو ولایت شدند و انقلابی های واقعی را کنار زدند.

فرماندار قرچک با بیان اینکه منافقان در هر دوره ای چهره ای متفاوت از خود نشان می دهند، اظهار داشت: برخی افراد که مورد حمایت نظام بودند، الان تمام مجموعه نظام را زیر سوال می برند و به تمام ارکان نظام ناسزا می گویند و نظام را تهدید می کنند و فرصت می دهند؛ اینها منافقان بدتر از سکولارها هستند.

وی تصریح کرد: برخی آقایان جوابی نسبت به عملکرد گذشته خود ندارند، همین ها به دنبال این مسائل و حاشیه سازی ها هستند و مردم هم خوب این آقایان را می شناسند.

مرسلپور با بیان اینکه در همین انتخابات مردم قرچک با شناخت رای دادند، افزود: امثال بنده هم چه در کسوت خدمتگزار در این شهر باشیم یا نباشیم مردم دیگر اعتماد و اعتنایی به این آقایان نخواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش فرایدی نایت اسمکدان 26 آوریل؛ نیش دوست از نیش عقرب بدتر است/ اخبار WWE

گزارش اپیزود 26 آوریل (8 اردیبهشت) از شوی فرایدی نایت اسمکدان را می‌خوانید.

در شب اول درفت 2024 شاهد سورپرایزهای بزرگی بودیم که از جمله آنها می‌توان به حضور چند ستاره برجسته از برندهای دیگر اشاره کرد.

طرفداری | پال هیمن با حضور در بک استیج اعلام کرد که رومن رینز از حضور در درفت انصراف داده و به زعم او این اتفاق مثبتی بود.

قرارداد را امضا کن

ای جی استایلز و کودی رودز به استیج رفتند و کوری گریوز نیز پیش از آنها برای برگزاری مراسم امضای قرارداد در رینگ حضور یافته بود. ای جی ابتدا میکروفون را برداشت تا اعلام کند که برخلاف ال ای نایت، برای کودی رودز و پدرش احترام قائل است. کودی پاسخ داد که او نیز به ای جی احترام می‌گذارد، اما کار اصلی یک قهرمان دفاع از کمربندش است و نه بردن آن. او ادامه داد که باید در این دیدار پیروز شود و پس از امضای قرارداد هر دو با هم چهره به چهره شدند. کودی و استایلز در حال ترک استیج بودند که تریپل اچ آمد و از کودی خواست که برای اعلام دور اول درفت 2024 در کنار او بایستد.

در دور اول درفت امشب نام بیانکا بلر و کارملو هیز برای اسمکدان و نام سث رالینز و جی اوسو برای راو خوانده شد. سپس کارملو هیز به استیج رفت و پس از معرفی خود خطاب به کودی اعلام کرد که زمانی که تیری پرتاب کند، تیرش خطا نخواهد رفت و اکنون می‌خواهد کودی را به چالش بکشد. کودی این چالش رو پذیرفت و بازی این دو برای مین ایونت شب تصویب شد. لگادو دل فنتزما LWO vs

برتو و دراگون لی آغازگر کار بودند و لی دست بالا را داشت و حریف خود را از رینگ بیرون انداخت و با یک دایو او را نقش بر زمین کرد. به رینگ برگشتیم، لی پس از اجرای کراس بادی در پین کردن ناموفق بود. ری میستریو به داخل تگ کرد و یک سنتان اجرا کرد و سپس با یک رانا توانست برتو را از رینگ بیرون کند. انجل ضربه‌ای ناغافل به ری زد و سعی در اجرای DDT داشت که میستریو آن را به یک 619 بدل کرد. در نهایت دراگون لی به دنبال اجرای یک پراجکت دراگون موفق به پین کردن حریف شد.

 پس از این دیدار، سانتوز اسکوبار با نشان دادن کلیپی اثبات کرد کسی که پیش از رسلمنیا به دراگون لی حمله کرد و او را مصدوم ساخت کسی جز کارلیتو نبود! کارلیتو دست پاچه از دیدن این فیلم به ری و دراگون لی حمله کرد و در میان حیرت همگان از صحنه گریخت.

بران بریکر vs سدریک الکساندر

بران بریکر در کمتر از یک دقیقه و پس از اجرای یک اسپیر تماشایی پیروز شد.

میشل مک کول و توری ویلسون برای اعلام دور دوم نتایج درفت به استیج رفتند. نام رندی اورتون و نایا جکس در فهرست ستارگان اسمکدان و نام بران بریکر و لیو مورگان در فهرست ستارگان راو قرار گرفت. حمایت رندی اورتون از کی او

سولو سیکوا و تاما تونگا به ورزشگاه رسیدند و از پال هیمن خواستند تا جزئیات شب را با آنها در میان بگذارد. هیمن آنها را از انصراف رومن رینز مطلع کرد و در همین لحظه کوین اونز از پشت سر به هر دوی آنها حمله کرد و با دخالت تیم امنیتی آرامش نسبی برقرار شد. اما چند لحظه بعد ناگهان کی او و تاما تونگا ادامه درگیری خود را به استیج بردند و سپس سولو نیز به جمع آنها اضافه شد. همچنان تیم امنیتی سعی در جدا کردن آنها داشتند که بلادلاین یکی پس از دیگری آنها را تنبیه کردند. رندی اورتون به استیج آمد و برای کمک به کوین اونز به رینگ رفت و بلادلاین پس از کمی درگیری با رندی پا به فرار گذاشتند. در حالی که سولو و تونگا به سمت بک استیج در حال عقب نشینی بودند، اونز و رندی سعی در تعقیب آنها داشتند که تیم امنیتی اجازه ندادند.

دادلی بویز برای اعلام دور سوم درفت به استیج رفتند. با اعلام آنها ال ای نایت و بلادلاین ( سولو، تاما و پال هیمن) در اسمکدان ماندند و از سوی دیگر نام ریکوشی و شیمس در برند قرمز قرار گرفت.  نیئومی vs تیفانی

در حالی که بیلی در کنار رینگ شاهد این دیدار بود، ناگهان از سوی ستاره تازه وارد اسمکدان یعنی نایا جکس مورد حمله قرار گرفت. در ادامه نایا، نیئومی را به تیرک کوبید و به دلیل دخالت او داور بازی را دیسکوالیفه اعلام کرد.

تدی لانگ و جی بی ال به استیج رفتند تا دور چهارم درفت امشب را اعلام کنند. ای جی استایلز در اسمکدان ابقا شد، اما آندارده در انتقالی بزرگ از راو به اسمکدان رفت. از سوی دیگر آلفا آکادمی ( چد گیبل، آکرا تزاوا، اوتیس و مکسین دوپری) همچنان در راو ماندند و کیانا جیمز از NXT نیز راهی برند قرمز شد. نیک آلدیس و تدی لانگ در بک استیج بودند تا اعلام کنند که در رویداد بکلش تگ تیم کوین اونز و رندی اورتون برای بلادلاین قرار خواهند گرفت. آنها همچنین خبر از اضافه شدن تیفانی به بازی نیئومی و بیلی برای کمربند قهرمانی جهان در بکلش دادند. مطلع شدیم که در اسمکدان هفته آینده یک شوی RKO به میزبانی کوین اونز و رندی اورتون برگزار خواهد شد. کارملو هیز vs کودی رودز

کودی دست بالا را داشت و چند فن را با موفقیت اجرا کرد، اما ملو با یک DDT چیزی نمانده بود کودی رودز را غافلگیر کند. کارملو از کراس رودز جای خالی داد، اما اسیر یک دیزاستر کیک تماشایی شد که به موجب آن با یک چرخش 360 درجه‌ای روی هوا بر زمین افتاد، هرچند این برای پین شدن ستاره سابق nxt کافی نبود. ملو یک پاوراسلم در حرکت اجرا کرد، اما در ادامه اسیر کودی کاتر شد. قهرمان WWE در نهایت به دنبال اجرای یک کراس رودز موفق به پین کردن حریف شد.

پس از این دیدار، کودی چیزی در گوش ملو زمزمه کرد و به نظر ورود این ستاره جوان به جمع ستارگان اصلی را خوش آمد گفت. در آخرین دقیقه اسمکدان امروز نیز ای جی استایلز به استیج رفت و برای لحظاتی با کودی چهره به چهره شد و سپس با یکدیگر دست دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 26 آوریل؛ نیش دوست از نیش عقرب بدتر است/ اخبار WWE
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات