Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه کریم ذوالفقاری و تکریم علی اشرف منصوری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم با اشاره به خدمات ۲ ساله علی اشرف منصوری اظهار کرد: استفاده حداکثری از منابع آب و خاک در استان تهران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی جوادی ادامه داد: در ۲ سال اخیر گلخانه های زیادی در استان تهران احداث شد که باید این روند رو به جلو در راستای استفاده حداکثری از منابع آب و خاک باید ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان تهران با مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا مواجه است که باید در این زمینه با همکاری سایر دستگاه های اجرایی اقدامات مهمی صورت گیرد.

جوادی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست و جلوگیری از تغییر کاربری در اراضی کشاورزی استان تهران بسیار مهم و ضروری است.

وی یادآور شد: یکی از سیاست های محوری دولت یازدهم و دوازدهم توجه و حمایت از بخش کشاورزی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دولت تدبیر و امید بیشترین توجه را به بخش کشاورزی داشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در نظر داریم در بکارگیری مدیران این وزارتخانه یک نگرشی صورت بگیرد افزود: برای اولین بار در تاسیس وزارت جهاد کشاورزی یکی از مدیران خانم به تازگی با حکم وزیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین شد و در نظر داریم مدیران جوان و آینده دار را در بدنه مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی تزریق کنیم.

در این مراسم از خدمات ۲ ساله علی اشرف منصوری تقدیر شد و کریم ذوالفقاری به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد.

ذوالفقاری پیش از این به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بود.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلستان‌های مناطق گرم این خطه آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۳۸۷ تن گل‌تر برداشت شود.
صفدر صفدری افزود: برداشت گل محمدی از سطح گلزار‌های شهرستان مانه و سملقان، اسفراین و بخش‌هایی از بجنورد آغاز شده است.
وی گفت: در مجموع سطح گلزار‌های آبی گل محمدی بارور ۲۸۹ هکتار و بارور دیم ۸۳ هکتار، گلزار‌های آبی غیربارو ۴۸ هکتار و دیم غیر بارور ۴۱ هکتار است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سالانه در استان ۶۲۱ هزار لیتر گلاب، ۲۲ لیتر اسانس گل محمدی، ۲۹ هزار کیلوگرم گلبرگ خشک و ۱۲ هزار کیلوگرم غنچه خشک تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد