Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمود بصیری مشاور وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از دهمین جشنواره محصولات ارگانیک با اشاره به اهمیت استفاده از محصولات ارگانیک در سلامت شهروندان گفت: یکی از مهم‌ترین تاثیرات جشنواره محصولات ارگانیک فرهنگ سازی برای تغذیه سالم و اصلاح الگوی مصرف است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در ادامه افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای کمک به افزایش کمی و کیفی محصولات ارگانیک با تشکیل شورای راهبردی در نظر دارد بسترهای لازم را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصیری با تاکید بر نقش اشتغال زایی توسعه محصولات ارگانیک بیان کرد: توسعه تولیدات محصولات ارگانیک منجر به اشتغال زایی خواهد شد و وزارت جهاد کشاورزی به این مسئله توجه ویژه دارد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی اعتماد عمومی را امر مهمی دانست و بیان کرد: برای حفظ اعتماد عمومی لازم است محصولات ارگانیک با کیفیت مناسب و برندسازی به شهروندان ارائه شود تا اعتماد عمومی آسیب نبیند.

وی در ادامه گفت: برای برند سازی محصولات ارگانیک لازم است بخش خصوصی وارد شود و جهاد کشاورزی برای این موضوع همکاری های لازم را به عمل می‌آورد.

لازم به ذکر است؛ دهمین جشنواره محصولات ارگانیک که از تاریخ 22 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آغاز به کار کرده است تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/

برگزاری دهمین جشنواره محصولات ارگانیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی