Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود ، پرسپولیس با همان ترکیب ثابت هفته های اخیر پا به میدان گذاشته است. نفرات پرسپولیس در دیدار امروز به قرار زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا و علی علیپور

فراز کمالوند نیز صنعت نفت را با این ترکیب به میدان فرستاده است

داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی، کرار جاسم، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا

دقایق حساس:

دقیقه 20: با پاس عالی و دقیق در عمق مسلمان ، گادوین منشا در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و ضربه این بازیکن با کمترین فاصله ممکن به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 26 ( گل اول پرسپولیس): با سانتر زیبای محمد انصاری از جناح چپ و ضربه سر فرشاد احمد زاده که روی تیر دوم در فضای خالی بین مدافعین جایگیری کرده بود پرسپولیس به گل اول رسید .

دقیقه 36: ضربه کاشته جاسم کرار توسط بیرانوند دفع شد

دقیقه 43: بازیکنان پرسپولیس روی یک ضد حمله سریع و با همکاری مسلمان و علیپور فرصت خوبی را برای منشا ایجاد کردند که ضربه کم جان این بازیکن توسط مدافعین صنعت نفت دور شد

دقیقه 46 ( گل اول صنعت نفت ): روی کرنر ارسالی از جناح راست توسط کرار ، صنعت نفت با ضربه سر عبدالله زاده به گل رسید

دقیقه 47: ارسال از جناح راست احمدزاده با ضربه سر کامیابی نیا فرصت خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کرد که ضربه کامیابی نیا با واکنش تحسیت برانگیز نوشی صوفیانی به کرنر رفت

دقیقه 49: روی کار تیمی بازیکنان پرسپولیس کمال کامیابی نیا در چند قدمی دروازه در برابر دروازه خالی قرار گرفت که این فرصت با تکل مگنو باتیستا گرفته شد

دقیقه 60: ضربه کاشته کرار توسط بیرانوند دفع شد

دقیقه 62: مگنو باتیستا پس از عبور از مدافعین پرسپولیس در موقعیت خوبی قرار گرفت و در حالیکه می توانست بازیکن هم تیمی خود را صاحب موقعیت کند اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن به آسمان رفت

دقیقه 77: روی ضد حمله بازیکنان صنعت نفت ، درویشی در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت که در مصاف با این دروازه بان ناکام ماند و از توپ برگشتی نیز نتوانست استفاده لازم را ببرد

دقیقه 81: ضربه کاشته بشار رسن را گادوین منشا با ضربه سر به سمت دروازه شلیک کرد که با واکنش نوشی صوفیانی توپ دفع شد

وقت اضافه:

دقیقه 92: ضربه محکم کمال کامیابی نیا با فاصله کمی به بیرون رفت

دقیقه 93: فرصت خوبی نصیب بشار رسن شد که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه به آسمان رفت

دقیقه 109: حرکت پا به توپ علیپور و ارسال این بازیکن به منشا رسید که ضربه سر بی دقت این بازیکن به بیرون رفت

دقیقه 115: ضربه از راه دور نعمتی از پشت محوطه جریمه جایی در چارچوب نداشت

دقیقه 117: ضربه کامیابی نیا در شرایطی که نوشی صوفیانی تنها نظاره گر صحنه بود با فاصله کمی به بیرون رفت

دقیقه 120: ضربه از راه دور آگوستو سزار به بیرون رفت

60610

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی هرناندز پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و شکست در ال‌کلاسیکو و از دست رفتن امیدهای قهرمانی لالیگا، اکنون به دنبال به پایان رساندن فصل به بهترین شکل ممکن است. آنها امشب در دیداری خانگی به مصاف والنسیا رفتند. در حالی‌که تیم مهمان به دلیل اخراج مامارداشویلی، دروازه‌بانش، بیشتر از یک نیمه ۱۰ نفره بود آبی‌اناری‌ها موفق شدند با کامبک و تغییر شکست ۲-۱، به پیروزی ۴-۲ برسد.

ویدئو: 331409

بازی پایاپای آغاز شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در دقیقه ۱۴ ضربه خطرناک هوگو دورو را تراشتگن دفع کرد.

در دقیقه ۲۲ بارسا با اولین حمله جدی به اولین گل رسید. جایی که ارسال زیبای رافینیا با ضربه سر فرمین لوپز به تور دروازه مامارداشویلی چسبید.

پنج دقیقه بعد اما تراشتگن از دروازه خارج شد تا یک توپ را دفع کند اما در انجام این کار ناموفق بود و با یک اشتباه وحشتناک توپ به دورو رسید. او که در مقابل دروازه خالی قرار داشت به راحتی گل مساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۶ دورو می‌توانست گل دوم را هم بزند اما به دلیل تکل آرائوخو در محوطه جریمه سرنگون شد تا به یک پنالتی برسد. په‌په‌لو پشت این توپ قرار گرفت و توانست بازی را ۲-۱ کند.

در ادامه بارسا حملاتش را افزایش داد اما موفق به گلزنی نشد. در دقیقه ۴+۴۵ مامارداشویلی با کنترل اشتباه توپ، آن را به مقابل پای یامال انداخت و وقتی برای جبران اشتباهش از دروازه خارج شد، توپ را با دست دفع کرد که منجر به اخراجش از بازی شد.

بارسا در ادامه نیمه اول نتوانست به گل برسد اما نیمه دوم را با گل آغاز کرد. در دقیقه ۵۰ ضربه سر لواندوفسکی روی سانتر کرنر از ایلکای گوندوگان، وارد دروازه والنسیا شد.

در ادامه والنسیا کاملا عقب کشید تا بتواند یک امتیاز را حفظ کند. در دقیقه ۶۱ ضربه خطرناک کنده با واکنش دومنک دفع شد.

دقایقی بعد لوا یک بار دیگر تلاش کرد با ضربه سر گلزنی کند اما دروازه‌بان این بار ضربه‌اش را گرفت.

در دقیقه ۷۵ لوپز با تراشتگن تک به تک شد اما پدری خودش را به توپ رساند و با یک تکل عالی توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۸۲ ارسال گوندوگان و ضربه سر آرائوخو باعث شد توپ در مقابل دروازه به اوا برسد و او به راحتی با ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند.

در ادامه بارسا حملاتش را ادامه داد اما موفق به خلق حمله جدی‌ای نشد تا اینکه در دقیقه ۳+۹۰ لواندوفسکی از روی ضربه ایستگاهی به شکل فوق‌العاده‌ای دروازه والنسیا را باز کرد تا بازی ۴-۲ شود و با این نتیجه به پایان برسد.

بارسلونا با کسب ۳ امتیاز امشب با بازگشت به رتبه دوم ۷۳ امتیازی شد و اختلاف ۱۱ امتیازی با رئال مادرید صدرنشین را حفظ کرد.

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!