Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی با اشاره به خدمات‌رسانی به زلزله‌‌زدگان اظهار داشت: ما نیازهای 31 روستای واگذار شده به سپاه همدان در منطقه ازگله را استخراج کرده‌ایم تا با همت گروه‌های مردمی این اقلام تهیه و به منطقه ارسال شود.

 وی افزود: در حال حاضر روستاهای ما که برخی از آنها دارای برق و برخی نیز دارای گاز هستند به بخاری‌های نفتی و برقی نیاز دارند که با توجه به اینکه مشکل برق در منطقه  برطرف شده خرید و ارسال  بخاری های برقی در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: در بخش اقلام خوراکی ما به محصولاتی مانند برنج، روغن، انواع کنسرو، ماکارانی، آرد، قند و چای نیاز داریم تا روند بازگشت  مردم به زندگی عادی و روزانه‌شان  بیشتر فراهم شود.

وی عنوان کرد: در بخش وسایل گرمایشی نیز ما به تعدادی بخاری برقی استاندارد، بخاری نفتی، بخاری گازی، آب گرمکن نفتی، برقی و گازی نیاز داریم که البته در این بخش نیز اولویت با وسایلی است که با برق کار می‌کنند.

سردار فرجی تصریح کرد: در بخش پوشاک نیز مردم منطقه به لباس‌های گرم ، گرمکن، اورکت، لباس‌های نو زمستانی برای کودکان در سنین مختلف و متناسب با دانش،آموزان  پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی نیاز دارند.

وی ابراز کرد: وسایلی مانند پتو، زیرانداز،  نایلون برای پوشش چادرها، گالون‌های 20 و 100 لیتری آب، کلمن، فلاکس چای، تانکرهای آب 500 تا 2 هزار لیتری ترجیحا پلاستکی و مصالح ساختمانی مانند سیمان و میلگرد برای ساخت منازل مسکونی  از دیگر نیازهای موجود در منطقه است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه وسایل صوتی و تصویری مانند رادیو، تلویزیون‌های کوچک، چراغ‌های شارژی و موتور برق‌های 3 تا 5 هزار واتی از دیگر نیازهای مردم منطقه هستند، گفت: مردم منطقه به وسایل بهداشتی، انواع شوینده‌ها، وسایل بازی ویژه کودکان دختر و پسر، نوشت افزار و لوازم التحریر ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسط  نیز نیاز دارند.

وی تصریح کرد: از دیگر مشکلات ما در منطقه رسیدگی به دام‌ها و طیور است به همین دلیل ما در منطقه نیاز به مقدار زیادی علوفه برای گوسفندان و احشام داریم بنا براین افرادی که میتوانند ما را در این بخش نیز با کمک‌های خود یاری دهند.

سردار فرجی اظهار داشت: در بخش سرویس‌های بهداشتی و حمام نیز لازم است کانکس‌های دو چشمه ویژه سرویس‌های بهداشتی و کانکس‌های دو دوشه برای حمام در منطقه مستقر شود که این مهم نیز با کمک‌های مردمی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری