Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@01:05:35 GMT

سرمربي شارلروا بهترين مربي سال بلژيک شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۷۵۰۲

سرمربي شارلروا بهترين مربي سال بلژيک شد

خبرگزاري آريا - اتحاديه فوتبال بلژيک از ميان سه گزينه نهايي انتخاب بهترين مربي سال 2017 سرانجام با اتفاق آرا اين عنوان را به سرمربي موفق شارلروا اعطا کرد.
به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند روز تا پايان سال 2017 ميلادي اتحاديه فوتبال بلژيک سه گزينه نهايي براي کسب عنوان بهترين مربي سال را معرفي کرد که از جمع آنها در نهايت اين عنوان به فليس ماتزو مربي موفق باشگاه شارلروا رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فليس ماتزو با شارلروا فصلي رويايي را تجربه کرد و کسب نتايج فوق العاده توام با ايستادن در جايگاه دوم جدول رده بندي و قرار گرفتن در کورس مدعيان قهرماني باعث شد تا در نظرسنجي آرا بيشتري نسبت به هوگو بروس سرمربي موفق تيم ملي کامرون و ايوان لکي سرمربي کروان باشگاه بروژ را به خود اختصاص دهد.
در کسب اين عنوان توسط فليس ماتزو مي توان به نقش تعيين کننده کاوه رضايي ستاره ايراني شارلروا اشاره کرد، مهاجمي که توسط ماتزو در ابتداي فصل خريداري شد و با درخشش در خط حمله شارلروا به عنوان پديده اين فصل ژوپيرليگ معرفي شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری

سرمربی سابق رم شاید جانشین پیولی روی نیمکت میلان شود

طرفداری | استفانو پیولی به خاطر حذف از لیگ اروپا در انتهای فصل توسط میلان برکنار می شود. 

به گزارش دنیله لونگو اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، میلان در انتهای فصل استفانو پیولی را برکنار خواهد کرد. مدیران روسونری پس از توافق یوونتوس با گزینه ابتدایی‌شان یعنی تیاگو موتا، آوردن یک مربی غیر ایتالیایی را بررسی می کنند و یکی از گزینه آنها جولین لوپتگی به حساب می آید. با وجود برقراری تماس هایی با این مربی اسپانیایی، او هنوز به گزینه جدی میلان تبدیل نشده است.

یکی دیگر از گزینه های ارزیابی شده توسط میلان پائولو فونسکا است. قرارداد سرمربی سابق رم با لیل در تابستان به پایان می‌رسد و او موردتوجه چند تیم دیگر به ویژه در لیگ1 نیز قرار دارد. میلان این مربی پرتغالی را به خاطر تجربه مربیگری در ایتالیا، سبک بازی و نتایجش در لیل گزینه جالبی می‌داند. علاوه بر این فونسکا با سیستم 4-2-3-1 بازی می کند که از نظر مدیران روسونری سیستم مناسبی برای بازیکنان کنونی به حساب می آید. به نظر می رسد میلان حتی با نمایندگان فونسکا نیز تماس هایی غیر رسمی داشته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: با سرمربی خارجی مطرح برای هدایت تراکتور به توافق رسیدیم
  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز