Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صادقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: دستگاه های هشدار سریع که نسبت به وقوع زلزله آلارم هشدار می دهد در برخی نقاط شهر تهران نصب شده ولی به دلیل نبودن منابع مالی کافی این طرح هنوز تکمیل و انجام نشده است.
وی ادامه داد: حدود 60 دکل ایستگاه پایدار نیاز داریم که یکی از کارکردهای این دکل ها نصب بلندگوهای هشدار است که تا امروز از 60 دکل مورد نیاز 5 دکل نصب شده است و اگر بخواهیم به صورت کامل پروژه را ادامه دهیم اعتبار می خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: هشدار سریع یکی از پروژه های قبلی است که براساس مطالعات بین المللی انجام شده و تکنولوژی و ابزار آن مورد تست های مختلف قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: زمانی که زلزله ای در منطقه ای رخ می دهد حساسیت های زیادی بین مردم و مسئولان بوجود می آید اما متأسفانه این حساسیت ها زودگذر است و دوباره به وضع فعلی بازمی گردیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید

محمدحسین طاهری از ادامه برخورد‌های قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین، خبر داد.

به گزارش مهر، وی اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار