Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تلویزیون - «رادیو شب» به مناسبت شب یلدا، ویژه برنامه‌ای سه ساعته تدارک دیده است که از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم سازنده برنامه «رادیو شب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی به احترام سنت شب یلدا، ویژه‌برنامه سه ساعته‌ای را برای پنج‌شنبه شب تدارک دیده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه از ساعت 22 روز پنجشنبه 30 آذر آغاز و تا 1 بامداد جمعه 1 دی ادامه خواهد داشت.

 ویژه برنامه شب یلدای «رادیو شب»، بخش‌های مختلفی از جمله موسیقی، داستان‌های فولکلوریک و متن خوانی‌های مختلف دارد. مهمان‌های ویژه‌ای نیز در این برنامه حضور خواهند داشت؛ از جمله محمد معتمدی که چند ترانه خاطره‌انگیز می‌خواند.

مهدی سپهر و افشین مقراضی دو خواننده قدیمی هم دو قطعه از ترانه‌های زمستانی خود را اجرا خواهند کرد. حمید غلامعلی که سال‌ها به تلویزیون نیامده بود، در این برنامه «رادیو شب» حضور خواهد داشت و همینطور چند خواننده جوان نیز ترانه‌هایشان را اجرا خواهند کرد.

آیتم‌های ویژه‌ای نیز برای این برنامه تدارک دیده شده است از جمله کلیپ جدیدی از ترانه خاطره‌انگیز «زمستون» و یکی دیگر از بخش‌های این برنامه گفتگوی طنزی است که محمد بحرانی و حبیب رضایی انجام داده‌اند.

از دیگر مهمان‌های این برنامه می‌توان به هنرمندانی مانند آفرین عبیسی، مسعود فروتن، فرخ نعمتی،  پوریا شکیبایی و چندین هنرمند دیگر نام برد.

57244

کلید واژه‌ها : برنامه‌های تلویزیونی - مجری رادیو و تلویزیون - تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی